آتش‌سوزی جنگل سوژه یک انیمیشن شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن کوتاه «بهشت» بیانگر داستان شکار است. روباهی یک کلاغ را شکار می‌کند و پس از خوردن کلاغ اتفاقاتی رقم می‌خورد. در ادامه انسانی گرگ‌نما روباه را شکار کرده و جنگل را به آتش می‌کشد.

مجیدرضا عیوضی درباره موضوع این انیمیشن توضیح داد: این روزها که آتش‌سوزی‌ جنگل‌ها و فضاهای سبز گسترش یافته و به نظر می‌رسد برخی از آن‌ها عمدی و با هدف برخی نتایج از جمله تغییر کاربری جنگل‌هاست، در انیمیشن کوتاه «بهشت» هم شاهدیم که انسانی، جنگل را آتش می‌زند و خودش هم در آتشی که به وجود می‎آورد، می‌سوزد. در واقع ذات انسان همواره به دنبال توجیه کارهایی است که انجام می‌دهد، اما اگر فردی از بیرون به موضوع نگاه کند متوجه خواهد شد که این اقدامات بسیار غیرمنطقی است.

گفتنی است که تولید انیمیشن کوتاه «بهشت» که به صورت دو بُعدی دیجیتال ساخته شده، دو سال زمان برده و در حال حاضر این انیمیشن آماده نمایش است.

مجیدرضا عیوضی امور تولیدانیمیشن «بهشت» از جمله فیلمنامه، طراحی کاراکتر و کارگردانی را به عنوان اثری مستقل و شخصی انجام داده و بابک نصیریان هم ساخت موسیقی این فیلم را برعهده داشته است که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد