آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان

به گزارش فناوری فرهنگی، آئین افتتاحیه نخستین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان، شنبه هم‌زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، به شکل مجازی و از طریق سامانه http://raymonmedia.ir/hijab99/ با حضور جمعی از فعالان عرصه عفاف و حجاب و اصحاب رسانه برگزار شد.

این رویداد که با اجرای مریم خرمدره از چهره‌های فعال در عرصه عفاف و حجاب و دبیر انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب برگزار شد، با همراهی شخصیت‌هایی همچون اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران، غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف، سید محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و علیرضا حقیقی مدیر شتاب‌دهنده رایمون همراه بود که در پایان از نخستین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف به نشانی Hijab99.ir رونمایی شد.

حقیقی مدیر شتاب‌دهنده رایمون در ابتدای این مراسم با اشاره به این که سامانه Hijab99.ir در طرح استارت آپی  شتاب‌دهنده رایمون طراحی شده است اظهار داشت: امیدواریم این سامانه به محلی برای فعالیت‌های همه‌جانبه ازجمله تحقیقاتی در زمینه عفاف و حجاب تبدیل شود.

او در ادامه، بهبود شرایط کسب و کارهای تخصصی مربوط به صنایع خلاق و دانش‌بنیان را ازجمله اهداف همراهی شتاب‌دهنده رایمون با طرح برپایی نخستین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

Untitled08

شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران نیز در سخنانی با تأکید بر همراهی همه‌جانبه اتحادیه با فعالان حوزه عفاف و حجاب از تسهیل فرایند اعطای پروانه کسب و تولید برای فعالان این بخش خبر داد.

سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب با اشاره به این که هر رویدادی در گام نخست بدون اشکال و ایراد نخواهد بود، بیان کرد: امیدواریم با تکیه بر تجربیات حاصل از این رویداد بتوانیم در ادامه مسیر، بهره‌برداری مؤثری از فناوری‌های نرم و دانش‌بنیان در عرصه عفاف و حجاب داشته باشیم.

سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز نیز این اتفاق را حرکتی روبه‌جلو در عرصه رشد فناوری و نوآوری‌های مجازی در کشور عنوان کرد و گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت خود را از حوزه مد و لباس کشور به‌ویژه در بخش طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب اعلام می‌کند.

حسن‌پور رئیس بسیج اصناف نیز از ورود تمام‌قد بسیجیان به بهبود شرایط تولید و کسب و کار در سایه شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رفع مشکلات به وجود آمده اشاره کرد و گفت: عرصه عفاف و حجاب در کشورمان مظلوم است و علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها همچون افزایش قیمت پارچه چادر مشکی، همچنان تلاش می‌کنیم تا نقش خود را به شکلی شایسته در این بخش ایفا کنیم.

پخش تیزر نخستین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف و نمایش صفحه اصلی سامانه اینترنتی این رویداد به نشانی Hijab99.ir پایان‌بخش این مراسم بود.

منبع: هنرآنلاین

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد