آغاز دوره‌های آموزشی مرتبط با جذب گردشگران چینی از اول مرداد

به گزارش فناوری فرهنگی، زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: با توجه به اینکه استراتژی جدید سازمان نفوذ به بازارهای نوظهور گردشگری است، اداره کل آموزش و مطالعات گردشگری دوره های آموزشی را برای فعالان گردشگری در دستور کار قرار داده است. دوره های آموزشی آشنایی با روحیات و خلقیات گردشگران چینی، الگوهای مسافرت گردشگران چینی، نرخ‌دهی ونحوه تعامل مالی با شرکت‌های تورفرست چینی، اشتراکات وارتباطات تمدنی و روابط چین و ایران در طول تاریخ، “رویدادها و نمایشگاه‌های مهم گردشگری چین ونحوه شرکت در آنها و نحوه تعامل با آژانس‌داران وراهنمایان چینی برخی از سرفصل‌های این بسته آموزشی تخصصی هستند.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: مؤسسات زیادی برای ورود به موضوع آموزش اعلام آمادگی نکرده‌اند چون مؤسسه‌های آموزشی کمی را داریم که در حوزه چین فعال باشند و بتوانند یکی از سر فصل‌های آموزشی تعیین شده را به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: موسساتی که در زمینه آموزش شایسته هستند و در حوزه چین هم شهرت و تجربه دارند برنامه خودشان را ارائه کمی کنند چون ما در این حوزه با فقر استاد رو به رو هستیم اکنون حدود ۵ تقاضا داشته‌ایم ولی در حال حاضر با یک مجموعه کار می‌کنیم. مؤسسات دیگر هم می‌توانند در این حوزه وارد شوند ما محدودیتی قائل نمی‌شویم.

شفیعی بیان کرد: این دوره های آموزشی از اول مرداد ماه آغاز می شود و افرادی که می خواهند در حوزه گردشگری و بازار چین فعال باشند می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد