اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان بسته حمایتی از طرح‌های گردشگری در کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، تیموری  در آئین پایانی سومین همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان هرمزگان، افزود: تاکنون در حرف بحث حمایت از سرمایه گذاری زیاد صحبت شده اما در عمل نیز نیاز به این حمایت داریم.

وی با بیان اینکه آماده طرح‌های بخش سرمایه گذاری هستیم تا مورد حمایت خود قرار دهیم، اظهار کرد: با درایت استاندار هرمزگان، در ایام تعطیلات به هرمزگان سفر کرده و با پتانسیل‌های موجود و کمبودهای آن آشنا شده و در این همایش آمادگی خود را از سرمایه گذاران اعلام کنیم.

تیموری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های توسعه کشور از حوزه گردشگری آغاز می‌شود و صندوق در این زمینه می‌تواند حمایت‌های جدی انجام دهد، تصریح کرد: ای کاش چند تن از مدیران عامل بانک‌های کشور هم در این همایش حضور داشته تا در یک تفاهم مشترک بتوانیم حمایت قاطعی از سرمایه گذاران مشخص و انجام شود.

وی با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان بسته حمایتی از طرح‌های گردشگری کشور در سال ۹۸ آماده است، اضافه کرد: حوزه شیلات و کشاورزی نیز از حوزه‌های دیگری است که هرمزگان از ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه نرخ بره تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان هرمزگان ده درصد است، خاطرنشان کرد: وظیفه صندوق توسعه ملی بنگاه داری نیست بلکه کمک به توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت و معدن و صادرات مواد معدنی و صنعتی آماده همکاری هستیم، اضافه کرد: اعلام شد طرحی جهت اجرای تله کابین از بندرعباس به سمت هرمز نصب و ایجاد کند، صندوق توسعه ملی آماده حمایت از این طرح خواهد بود.

تیموری با اشاره به اینکه سرمایه گذار به دنبال امنیت است که دولت در این زمینه به طور حتم حمایت خواهد کرد، اظهار کرد: زنجیره تولید فولاد در هرمزگان جای کار بسیاری دارد که منابعش موجود است و صندوق توسعه ملی به طور حتم از سرمایه گذاران در این بخش حمایت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: بازگشت سرمایه طرح‌های سرمایه گذاری در هرمزگان به طور حتم تضمین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد و سرمایه گذاران قدیمی به طور حتم در این زمینه خود گواه هستند.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد