انجمن طراحی لباس استانها، بازوان تحقق اهداف مدولباس کشور

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، قبادی دبیر این کارگروه با حضور در دانشگاه فاطمیه هرمزگان با اعضا انجمن طراحی پارچه و لباس استان دیدار و ضمن شنیدن مطالب رئیس و اعضا جلسه نکاتی را بیان داشت.

قبادی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های «آریانا» رئیس دانشگاه فاطمیه بندرعباس و رئیس انجمن طراحان استان هرمزگان به اهمیت و جایگاه تشکل‌های غیر دولتی پرداخته و اعلام کرد: انجمن‌های تخصصی یکی از بازوان قدرتمند تحقق اهداف مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور هستند.

مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت ایجاد ساختار نهایی انجمن‌ها در قالب اساسنامه‌های متشکل و جامع بسیاری از مأموریت‌های اجرایی حوزه مد و لباس با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها به آنها واگذار می‌شود.

قبادی با اشاره به نمونه موفق انجمن طراحان استان هرمزگان از مسئولان استانی به ویژه حوزه کارشناسی مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده شود.

در این جلسه آریانا رئیس انجمن طراحان از همکاری خوب حوزه کارشناسی مد و لباس فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و آمادگی این انجمن را برای ایفای مأموریت مختلف مطابق اساسنامه اعلام کرد.

انجمن طراحان استان هرمزگان تاکنون دو عنوان کتاب تخصصی و دو عنوان کتاب مجموعه آثار طراحی شده را منتشر و به زودی وارد دهمین سال فعالیت خود می‌شود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد