ایران در نمایشگاه گردشگری آنکارا شرکت کرد

به گزارش فناوری فرهنگی، این نمایشگاه از روز گذشته در  Ato Congrasium Ankara (مرکز نمایشگاههای آنکارا) پایتخت کشور ترکیه برپا شده و تا عصر روز ۲۶ آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در  نمایشگاه گردشگری و مسافرت آنکارا، آثار هنری و تبلیغاتی کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، کشورهای همسایه و منطقه مانند ازبکستان، قزاقستان، سریلانکا و غیره با موضوع گردشگری و صنایع دستی در معرض دید قرار گرفته است.

رایزنی فرهنگی ایران در آنکارا نیز با اختصاص فضای ۱۵ متری از این نمایشگاه ده هزار متر مربعی توانست با نمایش بخشی از آثار هنری ، صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری ایران، این کشور را به عنوان یکی از مقاصد سفر به بازدیدکنندگان معرفی کند.

در این نمایشگاه آثاری از صنایع دستی هنرمندان ایران ، فرش و تابلو فرش های مختلف در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است. همچنین یک هنرمند فرش باف در غرفه ایران هنر فرش بافی را صورت زنده اجرا می کند.

پخش بروشورها و کاتالوگ های معرفی ایران،  نمایش فیلم های مستند از تاریخ و تمدن و جاذبه های گردشگری ایران با دوبله ترکی و معرفی هفت هزار سال تمدن ایران از جمله تلاش های رایزنی در معرفی ایران به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد