برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی در لرستان

به گزارش فناوری فرهنگی، دومین رویداد کارآفرینی ایدوکا با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان در لرستان توسط بنیاد نخبگان استان لرستان و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی برگزار می‌شود.

دومین رویداد کارآفرینی ایدوکا با هدف تقویت روحیه ایده پردازی، پیوند نوآوری با ظرفیت‌های بومی و جذب سرمایه‌گذار با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

با توجه به نیازسنجی جامعه و حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ی استان لرستان، بنیاد نخبگان لرستان با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و همکاری سایر دستگاه‌های علمی و فناورانه استان، اقدام به برگزاری این رویداد می‌کند.

ایجاد انگیزه بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی یکی از دغدغه‌های نظام کنونی علم و فناوری کشور است تا به افزایش کارآفرینی کشور کمک کند.

تا پیش از برگزاری رویداد کارآفرینی ایدوکا، بیش از 5 پیش رویداد در سطح دانشگاه‌ها و مدارس استان انجام گرفته و دو ایستگاه آشنایی با رویداد کارآفرینی در دو دانشگاه استان برپا شده و همچنین ده جلسه با دستگاه‌های علمی و فناورانه و استانداری استان، طبق برنامه ریزی‌ها انجام گرفته است.

دومین رویداد کارآفرینی ایدوکا با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان در لرستان  با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و از 14 لغایت 16 آذرماه 97 در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد