بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال DMDAY۲۰۱۹ برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، بنابر اعلام علی بابا، این رویداد با حضور یک‌هزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی، اسنپ‎ باکس و ایوند به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقهمندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.

همچنین برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و سه پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ DMDAY۲۰۱۹)  (است.

ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های علی بابا، یکتانت و دیجی‌کالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین هشت سخنرانی توسط نمایندگان شرکت‌های مختلف است.

در  دومین دوره رویداد  دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار می‎شود که به استارتاپ‎های نوپا امکان می‌‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

اولین دوره این رویداد DMDAY۲۰۱۸، اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گستردهی مخاطبان روبهرو شد و توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

اگر از مدیران و فعالان استارتاپی کشور یا شرکت‌های مطرح علاقه‌مند به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و می‌خواهید در فضایی علمی-تخصصی و در جمعی از بزرگان این حوزه حضور داشته باشید، این رویداد میزبان شماست.

شما می‌توانید برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اختصاصی رویداد به آدرس مراجعه کنید.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد