توسعه مشاغل دانش بنیان و ایده های نوین در بین مددجویان

به گزارش فناوری فرهنگی، مجید فراهانی در نخستین استارت آپ ویکند مددجویان و دانش آموختگان کمیته امداد استان ایلام که با همکاری این نهاد، پارک علم و فناوری و شرکت هزاره سوم برگزار شد گفت: کمیته امداد برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در بین خانواده‌های مددجو ورود به کسب و کارهای نوین و دانش بنیان را مورد توجه جدی قرار داده است.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد دانش بنیان توسط این نهاد در راستای اقتصاد مقاومتی است، گفت: برای موفقیت در عرصه اشتغال چاره‌ای جزء این نداریم که به سمت مشاغل دانش بنیان و ایده‌های نوین برویم.

وی با بیان اینکه این نهاد نقش دانش را در زمینه اشتغال مورد توجه قرار داده است، اضافه کرد: کمیته امداد با هدف افزایش بهره وری در کسب و کار و رونق تولید، چنین هدفی را در برنامه‌های اشتغال خود مورد توجه قرار داده است که برگزاری اینگونه استارت آپ ها که با همکاری دستگاه‌های دیگر انجام می‌گیرد در همین راستا است.

وی در ادامه با بیان اینکه در اقتصاد دانش بنیان و روش‌های نوین کارآفرینی شناسایی ایده‌ها بسیار حائز اهمیت است گفت: برگزاری رویدادهای کارآفرینی یکی از ضروریات در زمینه شناسایی ایده‌های کارآفرینی مددجویان بوده که پرورش استعدادها و تبدیل ایده‌ها به کسب و کار را به دنبال خود دارد.

فراهانی تصریح کرد: هدف ما این است که ایده‌های دانش بنیان و نوآورانه جویندگان کار به تولید و ایجاد شغل منجر شود افزود: این نهاد موضوع استارت آپ ها را که یک اصطلاح بین المللی است بومی سازی کرده و در راستای ایجاد اشتغال مورد توجه قرار داده است.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد