حضور اساتید بین‌المللی در کارگاه بازاریابی دیجیتال و برندسازی

به گزارش فناوری فرهنگی، «سرجو ونوتی» کارشناس ارشد و مدرس طراحی لباس در دانشگاه باررا ایتالیا از جمله سخنرانان حاضر در این ورکشاپ سه روزه است.

مرجان خسروشاهی کارشناس طراحی پارچه و لباس و مدیرگروه طراحی لباس دانشگاه علمی و کاربردی، سهیلا جبری محقق، پژوهشگر لباس اقوام و مدیر مؤسسه “چیامد، خاتون شهبازی عضو و بازرس انجمن مؤسسات مد و لباس ایران و نایب رئیس کمیسیون بازرگانی کانون زنان کارآفرین، غزال بهمنی طراح لباس، سعید حسینی منتور استارت‌آپ ‌ها و سارا داریان کارشناس ارشد کارآفرینی و فناوری اطلاعات و دبیر المپیاد کارآفرینی در طرح ملی کاشف نیز از ایران در این رویداد سخنرانی کرده و مدرس چندین کارگاه آموزشی در حیطه تخصصی خود خواهند بود.

نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی از ۱۰ تا ۱۲ شهریورماه، به همت مؤسسه «مدآرت»، با حمایت کمپانی «آکسفور سرت یونیورسال» و با حضور اساتید ایرانی و بین‌المللی در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین برگزار می‌شود

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد