خدمات تازه‌ای برای توانمندسازی شرکت‌های خلاق ایجاد شد

به گزارش فناوری فرهنگی، به‌منظور توانمندسازی شرکت‌های خلاق در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، شرکت‌های خلاق می‌توانند با ورود به سامانه اینترنتی شرکت های خلاق و تکمیل نمایه خود، از خدمات تجاری‌سازی پیش‌بینی‌شده در این سامانه ذیل آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها موجود استفاده کند.

 

از جمله خدمات پیش‌بینی‌شده در این سامانه می‌توان به پیشخوان‌های مشاوره در قالب موضوعاتی چون پیشخوان مشاوره بیمه و مالیات اشاره کرد که شامل مشاوره مالیاتی، هیات تشخیص مطالبات بیمه، هیات های حل اختلاف بیمه‌ای است.

 

پیشخوان‌های مشاوره دیگر این سامانه شامل توسعه بازار و فروش، توسعه فنی محصولات، حقوقی و مالکیت فکری، عمومی مدیریت، ارزیابی و توسعه محصول، صادرات و واردات می‌شود.

 

پیشخوان مشاوره توسعه بازار و فروش به موضوعاتی همچون مشاوره تحقیقات بازار داخلی و بین‌المللی، مشاوره بازاریابی بین‌الملل، مشاوره بازاریابی دیجیتال می‌پردازد.

 

پیشخوان مشاوره توسعه فنی محصولات شامل مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

 

در حوزه مشاوره حقوقی و مالکیت فکری در یک پیشخوان موضوعاتی مانند مشاوره حقوق بین‌الملل، مشاوره حقوقی تبادل فناوری، مشاوره ثبت اختراع بین‌المللی، مشاوره ثبت علائم تجاری، مشاوره جستجو، تحلیل و استفاده از محتوای پتنت ارائه می‌شود.

 

پیشخوان مشاوره عمومی مدیریت  شامل مشاوره استراتژی و توسعه کسب‌وکار، مشاوره تأمین مالی و سرمایه پذیری، مشاوره مدیریت و ساختار سازمانی، مشاوره منابع انسانی و آسیب‌شناسی، مشاوره استقرار در مراکز رشد و پارک‌ها، مشاوره ورود به بورس و فرابورس، مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری خواهد بود.

 

مشاوره توسعه فنی محصولات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در پیشخوان مشاوره ارزیابی و توسعه محصول ارائه می‌شود.

 

پیشخوان مشاوره صادرات و واردات نیز مشاوره بازرگانی بین‌المللی و فرایندهای صادرات، مشاوره گمرک و واردات، مشاوره استراتژی صادرات، مشاوره اصول و فنون مذاکرات و مکاتبات تجاری بین‌الملل، مشاوره حمل‌ونقل بین‌الملل، مشاوره نقل‌وانتقال ارزی ارائه می‌کند.

 

حضور در نشست‌های آموزشی و شرکت در جلسات پرسش و پاسخ به‌صورت حضوری و تلفنی و همچنین ارائه خدمات صادراتی در دو زمینه حضور مستقل در پاویون‌های نمایشگاهی و اعزام و پذیرش هیات های خارجی از دیگر خدمات در نظر گرفته‌شده در این سامانه است.

 

خدمات به مرور زمان در این سامانه توسعه و به اطلاع شرکت‌های خلاق رسانده خواهد شد. شرکت‌های خلاق می‌توانند با ورود اطلاعات ارسال شده در ایمیل خود به منظور ورود به سامانه مذکور و تکمیل پروفایل شرکتی خود، از خدمات پیش‌بینی‌شده استفاده کنند.

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد