دعوای زوج‌ها بر سر تماشای تلویزیون انیمیشن می شود/ «سلاخی» در شهر

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، تولید انیمیشن سلاخی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سپهر مومنی در روزهای قرنطینه‌ خانگی همچنان ادامه دارد. این فیلم از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

مومنی با اشاره به آغاز تولید انیمیشن سلاخی در بهار سال ۹۸ گفت: در حال حاضر طراحی انیمیت‌های «سلاخی» به پایان رسیده و امیدواریم تا شهریور ۹۹ این کار را آماده نمایش کنیم، هرچند که شیوع بیماری کرونا باعث شد ناچار به دورکاری شویم و نتوانیم کار جمعی و ارتباطی را که در ابتدای تولید داشتیم، ادامه دهیم اما در تلاش هستیم تولید کار به تعویق نیفتد.

وی با بیان این که در ابتدای شکل‌گیری ایده، علاقه به ساخت انیمیشنی اکشن داشته است، تصریح کرد: به دنبال ساخت اثری اکشن بودم که درگیری ۲ نفر را نشان دهد و در عین حال جنگ ابرقدرت‌ها و در نظر گرفته نشدن مردم در این جنگ‌ها را به تصویر بکشد اما چون می خواستم این مبارزه را در بستری طنز به تصویر بکشم، دعوای زن و شوهری را برای تعریف داستان انتخاب کردم.

به غیر از سپهر مومنی که کارگردانی، تهیه‌کنندگی، نویسندگی و طراحی انیمیت این انیمیشن را برعهده دارد زهره عباسی به عنوان بک‌گراند آرتیست و کامپوزیت در تولید انیمیشن سلاخی دو بعدی حضور دارد.

در خلاصه داستان انیمیشن ۵ دقیقه‌ای «سلاخی» آمده است: «زوج میانسالی بر سر برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌شان شروع به دعوا می‌کنند. درگیری کوچک آنها تبدیل به جنگی تمام عیار می‌شود، این جنگ از خانه بیرون زده و تمام شهر را دربرمی‌گیرد.»

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد