دنیای فناوری و نسل جدید مسافران اینترنتی

به گزارش فناوری فرهنگی، مسافر آگاه کنونی نیازهای متفاوتی دارد. آنلاین بلیط هواپیما را رزرو می‌کند و با مطالعه در وب‌سایت‌های معتبر مسافرتی از تجربیات همرسانی شده سایر کاربران بهره گرفته و رزرو هتل خارجی را نیز انجام می‌دهد.

این مسافران حتی نیازی به رایانه‌های مرسوم نیز ندارند و با استفاده از تلفن‌های هوشمند خود در وب‌سایت‌های مسافرتی یا اپلیکیشن‌ها به دنبال بهترین و ارزان‌ترین قیمت خدمات مسافرتی هستند. آنها تفاوت بین بلیط هواپیما سیستمی با بلیط هواپیما چارتر را می‌دانند و اکثرا دارای دانش فنی مربوط به خریدهای اینترنتی هستند.

این تجربه، پس از خرید خدمات مسافرتی و در طول سفر نیز برای ایشان ادامه دارد. آنها از جاهایی که می‌روند، عکس و فیلم تهیه می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. فرهنگ سفر برای آنها معنایی متفاوت پیدا کرده و برخلاف نسل‌های پیشین سبک تر سفر می کنند و همیشه آماده سفرند زیرا گاهی ممکن است امکان مسافرت ارزان نیز برایشان مهیا باشد.

این دسته از مسافران علاقمندند تا از آخرین آفرهای مسافرتی با خبر باشند، پس در خبرنامه‌های سایت‌های معتبر مسافرتی عضو می‌شوند تا هیچ موقعیتی را برای سفر ارزان از دست ندهند. مقایسه قیمت از فراهم آورندگان مختلف سفر برایشان اولویت دارد و با مقایسه قیمت‌ها سعی می‌کنند، بهترین و مناسب ترین معادله قیمت-خدمات را بیابند.

انها دیگر حاضر نیستند به آژانس های مسافرتی مراجعه کنند. برخی از این مسافران تنها برای چک کردن قیمت و یا اطمینان از معتبر بودن آژانس تماس می‌گیرند و توصیه های مسافران قبلی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. بلیط هواپیما خارجی یا داخلی فرقی ندارد اگر قیمت مناسب و خدمات مورد نظرشان را داشته باشد با همان کارت شتابی که دارند بلیط هواپیما و هتل و بیمه مسافرتی خود را یکجا خرید می‌کنند.

این گرایش مسافران نسل جدید دفاتر خدمات مسافرتی را واداشته است تا هر چه بیشتر از فناوری‌های موجود بهره گرفته و خود را با نیاز های جدید بازار هماهنگ کنند. در سال‌های اخیر وب‌سایت‌های متعددی پا به عرصه ارائه خدمات آنلاین مسافرتی نهاده‌اند که از میان آنها تنها وب‌سایت‌هایی اعتماد مسافران را جلب کرده‌اند که قیمت، خدمات و پشتیبانی مناسبی داشته‌اند.

این مسافران مقاصد سنتی سفر را اکثرا رفته‌اند و بدنبال مقاصد جدید و بکر برای سفرهای آینده خود می‌گردند. مقصد هر چه ناشناخته‌تر بهتر! حتی اگر مقصدی جدید پیدا کنند که اماکن اقامتی لوکس و چند ستاره هم نداشته باشد برایشان جذاب است و چون سفرنامه نویسی را دوست دارند، مقاصد جدید امکان نگارش سفرنامه جدید و متفاوتی را برایشان فراهم می آورد.

اگر شما هم از این دسته مسافران متفاوت هستید حتما قبل از سفر سایت های مختلف را سر زده اید، با شما موافقیم این شیوه ، تجربه ای ناب و دسترسی بلاواسطه به خدمات مسافرتی اعم از بلیط هواپیما  یا رزرو هتل را برای ما به ارمغان می آورد. اکنون شما می توانید فلای بد (FLYBED.IR) را نیز به این تجربه وبگردی سفر اضافه کنید، این وب‌سایت با آگاهی از این نیاز شما شکل گرفته است.

سادگی کار با این سایت و قیمت های جذاب ، تنوع محصولات بیش از ۹۰۰ ایرلاین و ۴۰۰ هزار هتل تنها بخشی از قابلیت های این سایت می باشد. همچنین برای سهولت دسترسی کاربران به کلید واژه های جستجو مقاصد پر تردد بصورت بلیط + هتل مجزا لیست گردیده است . همچنین در صورتی که با مشکلی مواجه شدید یا سوال فنی داشتید پرسنل پشتیبانی با یک تلفن پاسخگوی شما خواهند بود. منتظر شما هستیم.

منبع: مهر

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد