سال ۹۸ تعداد شتاب‌دهنده‌های حوزه فرهنگی بیشتر می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، محمد حسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، درباره برنامه‌های این ستاد در سال ۹۸ اظهار کرد: فعال کردن کارگروه دوم علوم انسانی و حمایت از شرکت‌ها و استارت آپ‌های فعال در این حوزه از برنامه‌های ما در سال آینده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ادامه داد: همچنین برنامه توسعه حمایت از شرکت‌های خلاق و خدماتی را امسال   به طور جدی ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به برنامه شرکت‌های خلاق و خدماتی گفت: امیدوار هستیم تا در سال جاری بتوانیم شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بیشتری را جذب برنامه خدماتی کنیم.

همکاری با وزارتخانه‌های مختلف برای پیشبرد برنامه‌های خلاق

سجادی نیری با اشاره به برنامه حمایتی وزارتخانه‌ها از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بیان کرد: سال گذشته در برنامه خلاق و خدماتی همکاری‌هایی را با وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و سایر وزارتخانه‌ها داشتیم، اما برنامه این است که باید در سال جاری برنامه‌هایی که هنوز اجرایی نشده‌اند را هم پیش ببریم.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی درباره شتاب دهنده‌های صنایع خلاق بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال آینده توسعه و حمایت از شتاب دهنده‌های صنایع خلاق، صنایع دستی، روستایی و انیمیشن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه شتاب دهنده فعال در حوزه خدماتی و فرهنگی داریم که پیش‌بینی می‌شود سال ۹۸  تعداد آن‌ها به ۱۰ عدد برسد و همچنین مراکز نوآوری و خلاقیت در سال آینده راه اندازی خواهند شد.

منبع: باشگاه‌خبرنگاران

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد