سال ۹۸ سالی مهم برای صنعت اسباب‌بازی ایران است

به گزارش فناوری فرهنگی، آیدین مهدی‌زاده، دبیر دومین رویداد ملی ایده‌آزاد گفت: با توجه به عمر کوتاه و نو بودن این رویداد در حوزه کودکان و اسباب‌بازی، نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد که این کار به چه میزان در ایران قابل پذیرش است اما از نظر این‌که کاری نو در حوزه اسباب‌بازی است و تولیدکنندگان مشتاق به دیدن طرح‌ها و ایده‌ها هستند، بی‌تردید آینده خوبی خواهد داشت.

آیدین مهدی‌زاده اظهار کرد: ایده‌آزاد به معنای آن است که ایده‌پردازان به طور آزادانه به ایده‌های خود برسند و شروع به ایده‌پردازی کنند؛ و امید است تا به تعداد دفعات بیشتر در طول سال، این ایده را برپا کرده تا محلی برای ایده‌پردازان در این زمینه ایجاد شود.

وی تشریح کرد: سال ۹۸ سالی مهم برای صنعت اسباب‌بازی است؛ برنامه‌های بسیار ویژه‌ای برای این کار طراحی شده است و با برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و سمینار مربوطه، سال پرباری برای صنعت اسباب‌بازی خواهیم داشت.

مهدی‌زاده گفت: با کمک ستاد فن‌آوری‌های نانو، ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری، دانشگاه خواجه نصیر و بسیاری از سازمان‌های مرتبط دیگر که قرار است رویداد ملی ایده‌آزاد را همراهی کنند این ایده‌های اسباب‌بازی را بهتر پیش ببریم.

وی اظهار کرد: امیدواریم در نیمه دوم سال ۹۸ بتوانیم با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بعد از اسباب‌بازی فیزیکی، به آن بپردازیم تا روز به روز استفاده از اسباب‌بازی ایرانی را گسترش داده و خود را در مسیر رو به رشد ببینیم و بتوانیم آن را جهانی کنیم.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد