ستاره بالیوودی: مردم هند پس از کرونا به سینماها بازمی‌گردند

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ورایتی، سینماهای هند از مارس تا به حال بسته بوده‌اند و در این بازه تعدادی از فیلم‌های بزرگ هالیوودی مسیر خود را تغییر داده و رو به پلتفرم‌های متفاوت آورده‌اند. یکی از آن‌ها «گولابو سیتابو» با نقش‌آفرینی آیوشمان کورانا و آمیتاب باچان است که نخستین نمایش خود را در آمازون پرایم ویدیو داشت.

کورانا به ورایتی گفت: من به شدت خوش‌بین هستم که سینماها باز می‌شوند و مردم به سینماها می‌آیند چون نمی‌توان تجربه تماشای فیلم در سینما را هیچ جای دیگر به دست آورد. خیلی دوست داشتم می‌توانستم فیلم جدیدم را در سینماها ببینم اما با توجه به وضعیت امروز تهیه‌کننده تصمیم متفاوتی گرفت. هر تهیه‌کننده‌ای سعی می‌کند موقعیت خود را مستحکم کند و این تصمیم‌های تجاری هیچ اشکالی ندارد.

او اضافه کرد: اما این حس را دارم که مردم به سینماها بازمی‌گردند تا فیلم‌هایی را تماشا کنند که به آن‌ها تجربه‌ای خاص و حس عضوی از اجتماع بودن را می‌دهند. امیدوارم صنعت سینما این را به رسمیت بشناسد. حس می‌کنم برای دو سال آینده وضع مالی خیلی خوب نخواهد بود. بنابراین تصمیم‌های محتوایی هم باید کاملاً دقیق باشد.

کورانا تا به حال تلاش داشته تا جایی که می‌تواند نقش‌های متنوع ایفا کند و هر یک از آن‌ها توانسته‌اند به موفقیت باکس آفیسی هم دست پیدا کنند.

او می‌گوید: شخصیت‌های واقعی، داستان‌های واقعی و مفهوم رئالیسم در سینما چیزی است که انگیزه من به عنوان یک هنرمند را شکل می‌دهد. می‌خواهم کاری کنم مخاطب به داستانم باور داشته باشد. فقط از طریق این لنز موفقیت فیلمم را اندازه می‌گیرم.

با وجود نقدهای مثبتی که درباره «گولابو سیتابو» ثبت شده، کورانا هنوز برنامه‌ای برای تعهد طولانی مدت به سریال‌ها یا فیلم‌های سرویس‌های استریمینگ ندارد.

او می‌گوید: عاشق محتوایی هستم که این پلتفرم‌ها بیرون می‌دهند و آن‌ها دارند به تغییر دادن زمینه محتوا در سراسر جهان کمک می‌کنند، اما فکر نمی‌کنم هنوز بخواهم به اکتشاف در آن‌ها بپردازم. هنوز سال‌ها می‌خواهم به اکتشاف در کار به عنوان سرگرم‌کننده‌ای بپردازم که محتوا و یک تجربه سینمایی خوب به مخاطبانش می‌دهد.

پروژه بعدی کورانا یک فیلم رمانتیک کنار وانی کاپور و به کارگردانی آبیشک کاپور است. او همچنین در پروژه‌ای که جزییاتش منتشر نشده می‌خواهد با آنوباو سینا کارگردانی که در «لایحه ۱۵» با وی همکاری کرد، کار کند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد