سومین گیشه سینمای جهان بازگشایی می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از هالیوود ریپورتر، سینماهای زنجیره ای بزرگ ژاپن پس از تعطیلی چند ماهه دولت به دلیل پیشگیری از شیوع پاندمی کرونا، در اواسط آوریل یک بازگشایی جزئی را آغاز خواهند کردند.

ژاپن رکورددار سومین گیشه بزرگ سینمای جهان محسوب می شود از این رو هرگونه نشانه از سر گیری فعالیت سینماهای این کشور، مرحله ای شاخص و گامی مهم در جهت شکوفایی و بازگشایی سینمای جهان خواهد بود.

سینماهای زنجیره ای

اواخر هفته گذشته کشور چین که مقام دوم گیشه فروش جهانی سینما را داراست اعلام کرد که سینماها می توانند با رعایت کامل شرایط ایمنی و مقررات مشخص شده، بازگشایی شوند.

«توهو» بزرگ ترین شرکت سینماهای زنجیره ای ژاپن دیروز سه شنبه اعلام کرد که ۱۰ سالن سینمایش را در نقاطی که کمترین موارد ابتلا و علائم شیوع ویروس کرونا را داشته باشند بازگشایی می کند.

سینماهای زنجیره ای

شرکت سینماهای زنجیره ای «Aeon»(آئون) نیز امروز اعلام کرد که پیرو اعلام سینماهای زنجیره ای «توهو»، ۲۷ مجموعه سینمایی خود در ۱۶ شهر ژاپن را از تاریخ هجدهم ماه می بازگشایی خواهد کرد.

سینماهای زنجیره ای

روز دوشنبه، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که دولت در حال کار بر روی تغییر وضعیت شرایط فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه در ۳۴ محدوده مشخص شده و خروج از حالت اورژانسی در صورت کاهش علائم شیوع ویروس کرونا است.

منبع: فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد