مورد انتظارترین بازی‌ها تا پایان سال 2019

به گزارش فناوری فرهنگی، چیز زیادی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی باقی نمانده و هنوز بازی‌های گوناگونی در صف انتشار قرار دارند. در این مقاله، فهرستی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که ممکن است شما نیز برایشان مشتاق باشید را فراهم آورده‌ایم. توجه داشته باشید که فهرست ذیل بر اساس کیفیت بازی‌ها نبوده و این عناوین به صورت تصادفی دسته‌بندی شده‌اند.

مورد انتظارترین بازی‌ها تا پایان سال 2019

 

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

 

بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening

محصولات سرگرمی نینتندو شاید در ایران آن‌قدرها طرفدار نداشته باشند اما مجموعه زلدا که همیشه در انحصار کنسول‌های نینتندو بوده‌اند در سایر نقاط جهان، بسیار پرطرفدار هستند. شما نیز اگر از معدود دارندگان سوییچ در ایران هستید حتما نباید آخرین نسخه از سری زلدا را از دست بدهید. این بازی که در اصل بازسازی نسخه‌ای از سری زلدا در بیست و پنج سال پیش است، سعی کرده با وجود ارتقاهای گوناگون، آن حس قدیمی را حفظ کند. از این رو با وجود موسیقی و صداگذاری جدید و گرافیک بسیار زیبا اما مینیمالیستی سه بعدی، بازی به مانند نسخه‌های قدیمی، زاویه دید ایزومتریک دارد. به هر حال، مجموعه زلدا از بزرگ‌ترین بازی‌های نقش آفرینی جهان هستند و هر نسخه جدید از آن قطعا عالی خواهد بود.

 

FIFA 20

 

بازی-FIFA-20

رقیب همیشگی سری فیفا، یعنی PES به تازگی عرضه شده و مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. باید ببینیم حالا فیفا چگونه می‌تواند در مقابل حریف همیشگی‌اش رقابت کند. البته سری فیفا همیشه طرفداران دوآتشه خود را داشته‌اند و انتظار می‌رود فیفا بازها از این نسخه هم استقبال کنند. تغییر مهمی که در بازی جدید شاهد آن خواهیم بود، بخش داستانی تازه و همچنین اضافه شدن حالت فوتبال خیابانی به بازی است که EA تأکید بسیار زیادی هم بر آن داشته است. همچنین طبعا لایسنس‌های جدید و بهبودهای گرافیکی و فنی نیز انتظار شما را می‌کشند. به نظر می‌رسد فیفا امسال هم در حد اسم خود ظاهر شود.

 

The Surge 2

 

بازی-The-Surge-2

بازی‌های نقش آفرینی با محوریت سبک سری Souls روز به روز دارند بیش‌تر می‌شوند. The Surge یک مجموعه بازی در همین سبک است با این فرق که بیش‌تر به جنگ روبات‌ها و انسان‌های سایبورگ در آینده‌ای دور تمرکز دارد. حالا نسخه دوم قرار است در کنار بهبود کنترل‌های بازی و نمایش گرافیکی بهتر، بسیار خشن‌تر ظاهر شده و طبق آخرین تریلرها درجه خون‌ریزی و قطع شدن دست و پا در بازی خیلی بالا است. با این همه، انتظار می‌رود تنها علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی چالشی، به سراغ این بازی بروند. از این رو می‌توان گفت The Surge 2 مخاطب خاص دارد و برای همه مناسب نیست.

 

Code Vein

 

بازی Code Vein

Code Vein جدیدترین ساخته‌ی From Software است که هواداران مخصوص خود را دارد. بازی‌ای ترکیبی که سبک سری Souls را دنبال می‌کند اما ظاهری به مانند انیمه‌های رنگارنگ ژاپنی دارد. این موضوع به خصوص در طراحی کاراکترها بیش‌تر به چشم می‌آید. وعده داده شده بازی دارای غول‌های بسیار سخت و هیجان‌انگیز باشد. اما بر خلاف سایر بازی‌های نقش آفرینی این توسعه دهنده، داستان این بازی، سر راست‌تر و با دیالوگ‌های بیش‌تری خواهد بود. برای کسانی که به دنیاهای تیره و غم‌زده سری Souls عادت دارند شاید این بازی کمی متناقض به نظر برسد. اما قطعا طرفداران همیشگی ساخته‌های From Software  به شدت منتظر این بازی هستند.

 

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint

 

بازی-Ghost-Recon-Breakpoint

بازی‌های Ghost Recon از آن عناوین نظامی ریشه‌داری هستند که سالیان دراز است مخاطب را به قلب جنگ‌های تاکتیکی می‌برند. نسخه جدید این سری با تأکید بر عناصر سبک بقا آمده تا یک بار دیگر شما را درگیر مبارزه با نیروهای شورشی کند. البته این بار دشمنان شما قاچاقچیان مواد مخدر یا دولت‌ها نیستند بلکه با نیروهای یاغی گروه Ghost طرف هستید که در جزیره‌ای پر از ربات‌ها و پهپادها انتظار شما را می‌کشند. در این بازی هم کار گروهی و همکاری، حرف اول را می‌زند و شما باید همیشه آنلاین باشید. البته می‌توانید تک نفره هم بازی کنید.

 

The Outer Worlds

 

بازی The Outer Worlds

این یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی است که با زاویه دید اول شخص روایت می‌شود. توسعه‌دهندگان The Outer Worlds گروهی هستند که پایه‌گذاران سری Fallout بوده‌اند؛ از این رو توقعات از آنان بسیار بالاست. نمایش‌های بازی، سبک خاص گرافیکی بازی را نشان می‌دهند که واقع گرایانه نیست اما حالت فانتزی جذابی دارد. به خصوص که همه چیز به شکل اغراق شده‌ای تخیلی است. در این بازی به مانند سری Fallout دقت در ارتقای مهارت‌ها و همچنین انتخاب دقیق دیالوگ در تعیین سرنوشت داستان، نقش مهمی دارند.

 

Death Stranding

 

بازی-Death-Stranding

یک بازی عجیب از بازی ساز مشهور، یعنی هیدئو کوجیما که به گفته وی، خودش هم درست نمی‌داند بازی چطور است. تا به حال، کلی تیزر و گیم‌پلی از بازی نشان داده شده اما بالاخره مشخص نیست دقیقا در بازی باید چه کار کرد. خیلی‌ها معتقد هستند بازی بیش‌تر شبیه‌ساز راه رفتن است. اما کوجیما گفته هنوز چیز زیادی از بازی نمایش داده نشده و غافل گیری‌های زیادی در انتظارمان است. ظاهراً بازی مکانیسم‌های اکشن، سفر در زمان و بازی آنلاین متنوعی دارد که هنوز کاملا رونمایی نشده‌اند. با این همه بر اساس تیزرهای بازی می‌توان گفت که با یک داستان علمی تخیلی و البته ماورایی طرف هستیم که می‌تواند شاید حتی بهتر از سری Metal Gear ظاهر شود. به طور کلی، اشتیاق برای این بازی بسیار زیاد است که این می‌تواند به سود و حتی زیان آن تمام شود.

 

NFS: Heat

 

بازی NFS: Heat

باز هم EA یک بازی جدید برای عاشقان سرعت و هیجان آماده کرده است. متأسفانه نسخه‌های اخیر سری NFS با شکست و نمرات ضعیف منتقدان مواجه بوده‌اند. هنوز مدرکی دال بر این وجود ندارد که این دفعه قضیه متفاوت است. به خصوص که فرهنگ عامه آمریکایی در تریلرهای بازی موج می‌زند که در مقایسه با خود آن کشور هم به نظر می‌رسد در آن زیاده روی به خرج داده شده است. اما روند بازی، همان مسابقه و درگیری با پلیس و تعقیب و گریز است. شخصی‌سازی و تنظیم خودروها نیز دوباره در بازی وجود دارد. فقط باید ببینیم کیفیت پیاده‌سازی این عناصر قدیمی در نسخه جدید به چه نحو خواهند بود.

 

Star Wars Jedi: Fallen Order

 

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

کلکسیون بازی‌های Star Wars قرار است امسال تکمیل شود. چرا که با نسخه‌ای از این سری مواجه هستیم که سبک مترویدوانیا دارد و همچنین در آن از سری Souls الهام گرفته شده است. بر اساس نمایش‌های بازی می‌توان گفت به غیر از هوش مصنوعی، همه چیز در این بازی اکشن نقش آفرینی سوم شخص، ظاهرا استاندارد است. اما از آنجا که بازی خیلی هم خود را هیجان‌انگیز و بترکان نشان نداده، برخی نسبت به آن دلسرد هستند. اما بالاخره با یک بازی Star Wars طرف هستیم و عاشقان این دنیای تخیلی و البته جذاب، حتما بی‌صبرانه منتظر آن هستند. به خصوص که این بازی بر خلاف نسخه‌های اخیر، تمرکز کاملی بر داستان دارد و در آن از حالت چند نفره و آنلاین خبری نیست.

 

Doom Eternal

 

بازی-Doom-Eternal

Doom از آن مجموعه‌های ریشه‌دار است که بر اساس تیراندازی دیوانه وار و جنگیدن با خیل عظیم موجودات جهنمی پایه‌گذاری شده است. جدیدترین نسخه بازی Doom هم از این قاعده مستثنا نیست. Doom Eternal کاملا شبیه به بازی قبلی است و تنها دشمنان و تسلیحات متنوع‌تری را برای دنباله‌ی داستان بازی قبلی در خود جای داده است. اما سازنده‌ها قول پیشرفت‌های گسترده‌ای برای بخش چند نفره داده‌اند. تنوع حالات این بخش، بسیار گسترده خواهد بود تا ضعف‌های بازی گروهی در عنوان قبل جبران شود.

 

Shenmue 3

 

بازی Shenmue 3

این بازی در واقع جد سری یاکوزا است. شما کنترل فردی که به هنرهای رزمی ژاپنی تسلط دارد را به عهده دارید. شهری نسبتا بزرگ در زیر پای شما قرار دارد که می‌توانید در کنار پیشروی در داستان به فعالیت‌های جانبی متنوعی نیز بپردازید. این بازی، سال‌ها مورد انتظار بوده است و طرفداران بسیار مشتاق آن هستند. البته گرافیک بازی، سبک خاصی دارد و به خصوص، چهره کاراکترها بعضاً عجیب به نظر می‌رسد. با این همه، انتظار می‌رود بازی در ارائه دنیایی بزرگ و مبارزات تن به تن موفق عمل کند.

منبع: گیم‌اسکن

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد