میزبانی جشنواره ایتالیایی از ۳ انیمیشن ایرانی

به گزارش فناوری فرهنگی، در این جشواره سینمایی انیمیشن «جبیر» به کارگردانی ریحانه میرهاشمی در بخش رقابتی انیمیشن‌های کوتاه حضور خواهد داشت. همچنین انیمیشن «سینک» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محبوبه کلایی در بخش مسابقه آثار دانشجویی و انیمیشن کوتاه «آقای بی‌تفاوت» ساخته آریاسب فیض در بخش رقابتی انیمیشن‌های کودکان به روی پرده خواهند رفت.

انیمیشن ۱۰ دقیقه‌ای «جبیر» قصه رشادت و عشق محیط‌بانی را روایت می‌کند که با طبیعت و حیوانات همسان می‌شود تا از آنان محافظت کند.

انیمیشن «سینک» نیز اثری تجربی است که به‌هم آمیختگی فیلم زنده و خیال، اساس آن را شکل می‌دهد. در این فیلم زن و مردی به شکل ته‌مانده‌ قهوه از دو فنجان درون سینک بیرون می‌آیند و…

«آقای بی‌تفاوت»» هم داستان مدیری است که از نظر کاری سرش بسیار شلوغ است و به هیچ عنوان به اطرافیانش توجهی ندارد تا این‌که یک روز پیرزنی برای عبور از خیابان دست او را به اجبار می‌گیرد و این اتفاق در زندگی مدیر مغرور تغییر شگفتی ایجاد می‌کند.

هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن «Imaginaria» از ۱۹ تا ۲۴ اوت (۲۸ مرداد تا دوم شهریورماه) در شهر کانورسانو ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد