نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، خشایار نیک‌زاد مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار داشت: از 23 الی 26 بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در 13 سالن، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به بازدید کنندگان خدمات رسانی می‌کند و 1028 شرکت در این نمایشگاه مشارکت داشتند و در وسعتی 46 هزار و 500 متر مربع بازدید کنندگان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: 985 شرکت داخلی در این نمایشگاه مشارکت داشتند که 390 شرکت در حوزه صنایع دستی، 78 شرکت گردشگری الکترونیکی، 148 آژانس داخلی، 72 هتل، 124 شرکت بوم گردی و 165 انجمن و شرکت‌های فعال در حوزه‌های صنایع دستی هستند.

 مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور خاطرنشان کرد: به طور مستقیم و غیرمستقیم 61 شرکت خارجی از کشورهایی از جمله مالزی، افغانستان، اندونزی، چین،پاکستان، ترکیه، سوئیس و .. حضور دارند.

نیک‌زاد گفت:‌ثبت نام شرکت‌های برای حضور در این نمایشگاه امسال بدون مراجعه و استفاده از کاغذ و به صورت آنلاین بوده است و از تمبر یادبود این نمایشگاه هم رونمایی می‌شود.

وی تاکید کرد: سالن‌ها کاملا آماده شده و برای امروز غرفه‌داران می‌توانند از ساعت 12 به بعد تحویل بگیرند.

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد