نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی دی ماه ۹۸ با همکاری معاونت علمی برگزار می‌شود

به گزارش فناوری فرهنگی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی، با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ ۷ لغایت ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه سعی می‌کند تا در قالب پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی، محصولات شرکت‌های فعال در این حوزه را به شکلی تخصصی‌تر به مخاطب معرفی کند.

در این مرحله، با برنامه‌ریزی ویژه‌ای که تدارک دیده شده است، شرایط برای حضور موثر و رضایت آفرین مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات بازی‌محور در نظر گرفته شده است.

دو مجموعه موسسه هم‌نوا و کلبه آفرینش فکر و همچنین کانون پرورش فکری کودکان در این مسیر، ستاد را یاری می‌دهند.

به همین منظور جلسه‌ای با حضور ۴۰ نماینده از قریب ۲۵ موسسه و سازمان فعال در نمایشگاه برگزار شد.

در این جلسه، آقایی دبیرکارگروه رسانه و محتوای دیجتال ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز ضمن خوش آمد به حضار به ارائه توضیحاتی درباره اهداف و ساختار نمایشگاه ترویج بازی و اسباب بازی سال ۹۸ پرداخت.

در ادامه حامد تاملی، دبیر کمیته ترویجی بازی و اسباب‌بازی جشنواره چهارم ملی اسباب‌بازی، ضمن مرو روند نمایشگاه در سال گذشته، فرصتی را برای حاضران جلسه ایجاد کردند تا نقاط قوت و کمبود‌های سال گذشته را در قالب یادداشت‌هایی طرح کنند.

همچنین علی ترقی جاه به عنوان مدیرعامل مجموعه هم‌نوا ضمن اشاره به نیازمندی‌های سازمان‌های ترویج کننده بازی و اسباب بازی در توسعه خدمات به مراکز آموزشی گفت: استفاده از حمایت منتور (راهنما)‌های مختلف فرصتی ویژه است تا سرویس‌ها و خدمات ارائه شده در حوزه بازی و اسباب بازی در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی امسال بهبود یابد و بتوانند در سطح مورد انتظار به مخاطبان خدمات ارائه دهد.

ترقی جاه سپس با معرفی منتور‌ها (راهنما) در حوزه‌های طراحی خدمت، بازی، روابط عمومی و مارکتینگ اعلام کرد که تا شروع نمایشگاه فرصت‌های مناسبی برای بهبود خدمات و همچنین هم افزایی بین سازمان‌ها و گروه‌ها ایجاد خواهد شد.

شرکت کنندگان این جلسه نیز در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره ایده‌های خود را در زمینه برنامه‌های نمایشگاه ارائه کردند.

شرکت کنندگان در این روند هم فکری و ارائه ایده، نمونه کوچکی از فرآیند هم آفرینی که قرار است پیش از برگزاری نمایشگاه ترویجی انجام شود را تجربه کردند.

در ادامه توسط مسئولین حاضر در جلسه، بسته‌های مالی و حمایتی و دیگر جزئیات لازم توضیح داده شد.

علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه ترویجی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری‌دانشجو

کانال-1-300x74

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد