پیشنهاد ایران به ارمنستان برای حمایت از تجارت استارت آپ‌ها

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با همتای ارمنی خود در حاشیه اجلاس اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک‌المنافع (RCC) از تهیه طرحی جامع برای پیشنهاد به‌طرف ارمنی با هدف حمایت از تعامل و تجارت استارت‌آپ‌های دو کشور خبر داد.

وی که با هدف شرکت در اجلاس اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک‌المنافع (RCC) به نورسلطان قزاقستان سفر کرده، عصر امروز در حاشیه این اجلاس با هاکوپ آرشاکیان، وزیر حمل‌ونقل و ارتباطات ارمنستان دیدار کرد.

آذری جهرمی، در این دیدار، با ابراز خرسندی از سفر قریب‌الوقوع خود به ایروان تأکید کرد که در این سفر تعدادی از شرکت‌های خصوصی و استارت‌آپ‌های ایرانی او را همراهی خواهند کرد.

وزیر ارتباطات گفت: طرح جامعی برای پیشنهاد به‌طرف ارمنی برای حمایت از تعامل و تجارت استارتاپ‌های دو کشور آماده‌شده که در جریان سفر به ایروان موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزرای ارتباطات ایران و ارمنستان در ادامه درباره جزئیات توسعه همکاری‌های دوجانبه از جمله ایجاد پارک‌های فناوری و نیز ترانزیت ترافیک دیتا با یکدیگر گفتگو کردند.

منبع: مهر

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد