پیش‌بینی ایجاد 145 هزار شغل در حوزه‌ میراث فرهنگی طی سال جاری

به گزارش فناوری فرهنگی، جلسه شورای اداری شهرستان چناران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در محل فرمانداری چناران برگزار شد.

علی اصغر مونسان در این جلسه با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: شرایط امروز کشور حساس است و دشمنان بخش اقتصادی کشور را هدف قرار داده‌اند و دولت نیز اقدامات خوبی را در مقابل شروع کرده و ایستاده است.

وی به نوسانات ارزی در بازار اشاره کرد و با بیان اینکه این نوسانات هیچ دلیل اقتصادی ندارد، افزود: دشمنان در این ماجرا به دنبال نارضایتی مردم هستند و دولت نیز تمام قد در مقابل این دشمنان ایستاده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: ما دو برابر اداره کشور ارز داریم و این شوک‌ها نمی‌تواند تأثیری در روند اداره کشور ایجاد کند، چراکه برای اداره کشور ارز لازم وجود دارد.

مونسان افزود: در این دشمنی‌ها تنها اتحاد و همراهی مردم با دولت است که می‌تواند ما را بر دشمنان پیروز کند، باید مسؤولان اتحاد و انسجام داشته باشند و مردم نیز دولت را همراهی کنند.

وی، اشتغال و معیشت مردم را یکی از اولویت‌های کاری دولت بیان کرد و از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی خواست به این موضوع توجه داشته باشند و برای مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به حوزه گردشگری و صنایع دستی هم اشاره کرد و ادامه داد: این دو حوزه می‌تواند در ایجاد شغل نقش خوبی داشته باشد و ما هم به عنوان دولت حمایت می‌کنیم.

مونسان از ایجاد 145 هزار شغل در سال 97 در کشور خبر داد و افزود: برنامه‌های خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی آماده کرده‌ایم که در سال 97 بنا داریم 145 هزار شغل در این حوزه‌ها ایجاد کنیم.

وی در پایان از موافقت خود با ارتقای نمایندگی میراث فرهنگی چناران به اداره خبر داد و گفت: تمام مشکلاتی که توسط فرماندار بیان شده را در جلسه شورای اداری استان مطرح می‌کنم و پیگیر حل آنها هستم.

 

منبع:فارس

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد