پیوست های فرهنگی با تولید محتوا در فضای مجازی محقق می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، سید احمد احمدی زاده چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: شاهد انتشار اکاذیب در فضای مجازی طی رخدادهای اخیر کلان شهر شیراز باشیم.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: در عین حال فضا سازی هایی که در فضای مجازی ایجاد شده منجر به بسیاری از طلاق های عاطفی و واقعی است.

وی افزود: در مدت زمانی که اینترنت دچار قطعی بود شاهد بودیم که فضای آرامی در کشور و استان فارس ایجاد شده  و کمتر شاهد انتشار مطالب دروغ بودیم.

معاون استاندار فارس در خصوص دغدغه های خانواده ها نیز تصریح کرد: فضای مجازی یکی از دغدغه های است که خانواده ها با آن مواجه  بوده  و علت آن نیز  معضلاتی بوده  که رهاسازی فضای مجازی در جامعه ایجاد کرده است.

احمدی زاده تاکید کرد: در تمامی کشورهای جهان نسبت به مدیریت و هدایت فضای مجازی اقدام کرده تا بتوانند با تولید محتوا نسبت به مدیریت این بخش اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پیوست های فرهنگی زمانی ایجاد می شود که تولید محتوا در فضای مجازی  در دستور کار قرار بگیرد و ادامه داد: محدود سازی انتشار اکاذیب و محتوای تولیدی توسط دشمنان، فضا را برای انتشار مطالب صحیح در استان و کشور فراهم می کند.

معاون استاندار با اشاره به انتخابات عنوان کرد: با توجه به فصل انتخابات باید فضای مجازی به سمتی هدایت شود که شاهد حضور پرشور و متعدد افراددر حوزه های انتخابیه در جهت رای دهی باشیم تا انتخاباتی پرشور در اسفند ماه داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی نیز باید تیم های مختلفی در فضای مجازی  ایجاد کنند تا از نشر اکاذیب در این فضا جلوگیری شود.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد