چرا آژانس‌های گردشگری به رپورتاژ آگهی نیاز دارند؟

به گزارش فناوری فرهنگی، آنچه بنای انتخاب یک آژانس گردشگری را نسبت به سایر رقبا مشخص می‌کند، بی‌تردید اعتبار و اعتماد است. گاهی این اعتماد با فرضیه‌پردازی و خیال‌بافی رو به نابودی می‌رود و گاهی با تحقیق و بررسی‌های هوشمندانه پر رنگ‌تر می‌شود. فرض کنید از یک فرد با تجربه نصیحتی می‌شنوید که در روزهای سخت به کارتان می‌آید، بی‌تردید برای بارها و بارها تلاش می‌کنید تا به نصیحت‌ها و توصیه‌های این فرد گوش جان بسپارید. این همان حس اعتماد است. امروزه همه کاربران اینترنت به هیولای جستجوی اینترنتی یعنی گوگل اعتماد خاصی دارند. هر آنچه گوگل به آنها توصیه کند را می‌پذیرند.

این روزها بیشتر مدیران آژانس‌های گردشگری به دنبال این هستند که اعتماد گوگل را بیشتر جلب کنند تا وبسایت‌شان همواره در صفحه اول نتایج جستجو دیده شود و همان اعتبار و اعتمادی که قبلاً درباره آن صحبت کردیم را به دست آورند. نتیجه این تلاش‌ها افزایش فروش تورهای گردشگری خواهد بود. اگر وبسایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، یعنی اینکه گوگل شما را روی دوش خود گذاشته و رابطه‌ای دوستانه و عاطفی با شما بر قرار کرده است.

اما یکی از مسائلی که امروزه به بهبود رتبه وبسایت‌ها و سئو کمک شایانی می‌کند، انتشار رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ اگهی خبر یا مقاله‌ای است که در وبسایت‌های پر بازدید خبری منتشر می‌شود و به نوعی تبلیغات غیرمستقیم به حساب می‌آید. فرض کنید که یک وبسایت خبری معتبر مطلبی را درباره مزیت‌های سفر به مسکو و جاذبه‌های دیدنی آن منتشر کرده و در نهایت شما را به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین مجری برگزاری تورهای مسکو معرفی و به کاربران توصیه می‌کند. اصولاً سایت‌های خبری معتبر پربازدید هستند و طیف گسترده‌ای از مخاطب را با خود به همراه دارند. از این رو، اگر شما در این سایت‌ها به دیگران توصیه شوید، می‌تواند ترافیک بالایی را به سمت وبسایت شما هدایت کند که نتیجه آن افزایش بازدید وبسایت شما و جلب نظر گوگل است.

این رویداد با بک لینک‌هایی به اصطلاح لینک‌های رپورتاژی نامیده می‌شوند، رخ می‌دهد. به این ترتیب که کاربر با کلیک روی کلمات و عبارت‌های کلیدی که مربوط به سفر و تورهای گردشگری است به سایت شما ارجاع داده می‌شود. به این دلیل باید بگوییم که رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه برای برندسازی و تبدیل کاربران به مشتریان حقیقی است.

متن رپورتاژ اگهی در وبسایت منتشر کننده به صورت دائمی می‌ماند و به طور مداوم به گوگل یادآوری می‌کند که شما را به دیگر کاربران پیشنهاد دهد. تجربه آژانس‌های گردشگری در ایران نشان می‌دهد که آنها نتایج خوب و تأثیرگذاری از انتشار رپورتاژ آگهی گرفته‌اند. البته ناگفته نماند که موضوع کسب و کار شما باید با موضوع وبسایت‌های پربازدید برای انتشار رپورتاژ آگهی نزدیک باشد که در مورد یک وبسایت خبری که با دسته‌بندی‌های مختلف خبر منتشر می‌کند، این موضوع کاملاً صادق است.

پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

منبع: ایسنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد