آمریکا با کمبود لپ تاپ برای آموزش مجازی روبرو می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از آسوشیتدپرس، مدارس سراسر آمریکا با کمبود لپ تاپ و تاخیر چندماهه در دسترسی به این دستگاه ها روبرو هستند. این در حالی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مدارس به طور مجازی فعالیت خود را آغاز می کنند اما تجهیزات مورد نیاز برای این شیوه آموزش یعنی لپ تاپ و ابزارهای دیگر آموزش آنلاین هنوز فراهم نشده است.

لنوو، اچ پی و دل که ۳ شرکت بزرگ تولید رایانه جهان به حساب می آیند به مدارس اعلام کرده اند با کمبود ۵ میلیون دستگاه لپ تاپ روبرو هستند. یکی از دلایل این امر را می توان تحریم های دولت ترامپ بر تهیه کنندگان چینی دانست.

به دلیل همه گیری ویروس کرونا، سال تحصیلی جدید در بسیاری از نقاط آمریکا به طور مجازی آغاز می شود و مقامات آموزشی در سراسر این کشور نگران هستند که کمبود رایانه بر نابرابری های موجود بیفزاید و به دردسر جدیدی برای دانش آموزان، خانواده ها و معلمان تبدیل شود.

تام بامگارتن، سرپرست مدارس ناحیه یکپارچه مورونگو در کالیفرنیادر این باره می گوید: این شرایط مانند آن است که از یک هنرمند بخواهیم بدون رنگ، نقاشی کند، بدون رایانه نمی توان آموزش از راه دور برای کودکان برقرار کرد.

در این منطقه ۸ هزار دانش آموز برای آموزش از راه دور نیازمند رایانه هستند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد