اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۳۴ امشب در برج میلاد برگزار می شود

به گزارش فناوری فرهنگی،مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر سرانجام بعد از ده روز پرهیاهو امشب پنج شنبه ساعت ۱۹ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

در این مراسم که با دعوت از مسئولان، هنرمندان و جمع کثیری از علاقمندان به هنر سینما برپا می شود سیمرغ های و جوایز برگزیدگان بخش های مختلف توسط هیات داوران اهدا خواهد شد.

امسال بر خلاف بسیاری از سالهای گذشته اعلام اسامی نامزدهای جشنواره به خصوص به دلیل حذف ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم بادیگارد از فهرست بهترین فیلم و بهترین کارگردان و نیز برخی فیلمهای پرطرفدار دیگر واکنش های متعددی داشت.

کارگردانی اختتامیه امشب را محمد پرویزی که سابقه خوبی در اجرای اینگونه برنامه ها دارد عهده دار است و شنیده ها حاکیست با توجه به پخش زنده مراسم از برخی شبکه های سیما همچنان متولیان در حال رایزنی برای انتخاب مجری اختتامیه اند و به همین دلیل نام مشخصی هنوز اعلام نشده است.

همچنین گفته می شود علاوه بر بهره گیری از نشانه های معماری ایرانی و اسلامی، امشب قطعاتی در قالب پرفرمنس موسیقی به عنوان روشی نو و بدیع به خوانندگی محمد معتمدی در لابلای برنامه اجرا خواهد شد.

تاکنون کارتهای مدعوین با ذکر شماره صندکی افراد توزیع شده است.

شایان ذکر است افتتاحیه حشنواره امسال با حضور سه وزیر ارشاد، کار و ورزش در تالار وحدت برگزار شد.

منبع: سینماپرس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد