اختلال اینترنتی تعطیلی تعدادی از دفاتر مسافرتی را به دنبال داشت

به گزارش فناوری فرهنگی، محمود فخری بیان کرد: با توجه به اینکه پایه و اساس دفاتر خدمات گردشگری اینترنت است، لذا طی روزهای قطعی شبکه بین‌المللی وب، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فارس دچار خسارت‌های جبران ناپذیری شدند.

او اظهار کرد: طی این مدت، تعدادی از دفاتر خدمات گردشگری در فارس کار خود را تعطیل و برخی نیز نیروهای خود را تعدیل کردند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فارس با ابراز تاسف از بروز حوادث اخیر که منجر به قطعی یک هفته‌ای اینترنت شد، عنوان کرد: اگرچه به لحاظ امنیتی این اقدام انجام شد اما هزاران لطمه متوجه حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شد.

فخری ادامه داد: در این مدت مسافرانی که طبق برنامه‌ریزی باید وارد استان می‌شدند و برنامه گشت داشتند، دچار مشکل و سردگمی شده بودند، چرا که ارتباط از بین رفته بود.

او اضافه کرد: هیچ مسئولی پاسخگو نیست و حتی در شرایط فعلی که اینترنت وای فای وصل شده باز هم مسئولی به ما پاسخ نمی‌دهد که دقیقا چه تاریخ و زمانی مشکل اینترنت به طور کلی حل خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فارس با بیان اینکه با وصل شدن اینترنت خانگی و وای فای اما مشکل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به طور 100 درصدی حل نشده است، گفت: تعدادی از دفاتر همچنان با مشکل ارتباط با مشتری و گردشگر خود مواجه هسنتد.

به گفته فخری، هم‌اینک بیش از 250 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان فارس وجود دارد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد