ارائه خدمات بازی‌محور به عنوان خدمات شرکت‌های خلاق به مدیران مراکز آموزشی

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دومین روز از پنجمین جشنواره­ی ملی اسباب بازی، مطابق با برنامه‌زمان‌بندی انجام شده، جمعی از مدیران و دانش آموزان مراکز آموزشی از نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی بازدید کردند. این برنامه در دو سانس و برای مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی اجرا گردید.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در مدت برگزاری نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، روزانه نشست تخصصی با موضوع آموزش بازی­محور در دو سانس 9-11 و 11-13 برای مدیران مراکز آموزشی برگزار می­شود.

در جریان بازدید مدیران مراکز آموزشی از نمایشگاه، تور تخصصی با 41 نفر از مدیران و معاونین مدارس شرکت­کننده در مقاطع پیش­دبستانی و دبستان  برگزار شد. همچنین اردوی مدارس با 110 نفر دانش­آموزان پیش دبستانی، دبستان وکمیته­ی بازی و ورزش شهر پرند برگزار و دانش آموزان تحت آموزش های ­بازی‌محور خلاق قرار گرفتند.

در این برنامه، مدیران مراکز آموزشی با خدمات بازی‌محور از 27 مجموعه شرکت کننده در نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، به صورت عملیاتی و ملموس آشنا شدند. این خدمات به دلیل آنکه با عنصر خلاقیت و نوآوری همراه با طرح‌ریزی آموزشی و تربیتی همراه می‌باشد، به عنوان خدمات خلاق در نظر گرفته شده و از اینرو مدیران مراکز آموزشی در برنامه‌های تدارک دیده شده روزانه نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب‌بازی، توانستند با شرکت‌های خلاق در خوشه تخصصی بازی و یادگیری ارتباط گرفته و راهکارهای توسعه خدمات آموزشی بازی محور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند.

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد