ارائه ۳۶ سرفصل مشاوره رایگان به دانش‌بنیان‌ها

به گزارش فناوری فرهنگی، در سرفصل مشاوره بیمه‌ای و مالیاتی محورهای مشاوره بیمه تامین اجتماعی، مشاوره مالیاتی، هیات‌های حل اختلاف بیمه تامین اجتماعی و هیات‌های حل اختلاف مالیاتی مطرح شده است.

توسعه کسب و کار با مشاوره‌های مدیریتی

در بخش مشاوره عمومی و مدیریت نیز محورهایی از جمله مشاوره ارجاع کار و معاملات دولتی (مناقصات)، مشاوره استراتژی و توسعه کسب و کار، مشاوره استقرار در مراکز رشد و پارک‌ها، مشاوره استقرار در فضاهای صنعتی و نیمه‌صنعتی استان تهران و مشاوره روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتری مطرح می‌شود.

همچنین موضوعاتی از جمله مشاوره روش‌های مذاکره با سرمایه‌گذار، مشاوره مدیریت و ساختار سازمانی، مشاوره منابع انسانی و آسیب‌شناسی، مشاوره ورود به بورس و فرابورس و مشاوره تامین مالی و سرمایه‌پذیری از دیگر موضوعاتی است که در حوزه مشاوره عمومی و مدیریت مورد توجه قرار گرفته است.

مالکیت فکری و مشاوره حقوقی

در بخش حقوقی و مالکیت فکری محورهایی از جمله مشاوره حقوقی (قراردادها و دعاوی)، مشاوره ثبت اختراع بین‌المللی، مشاوره ثبت علائم تجاری، مشاوره جستجو، تحلیل و استفاده از محتوای پتنت، مشاوره تخصصی قانون کار، مشاوره حقوق بین‌الملل و مشاوره حقوقی تبادل فناوری مورد تاکید است.

در دسته ارزیابی و توسعه محصول نیز مشاوره طراحی صنعتی و بسته‌بندی محصولات، مشاوره قیمت‌گذاری محصول و مشاوره اخذ پروانه بهداشتی ساخت مطرح شده است.

در بخش توسعه و بازار فروش عناوینی چون مشاوره بازاریابی دیجیتال، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره تحقیقات بازار، مشاوره بازاریابی بین‌الملل و مشاوره تحقیقات بازار بین‌الملل مورد توجه قرار گرفته است.

در دسته صادرات و واردات محورهایی با عناوین مشاوره گمرک و واردات، مشاوره بازرگانی بین‌المللی و فرایندهای صادرات، مشاوره استراتژی صادرات، مشاوره نقل و انتقال ارزی، مشاوره حمل‌ونقل بین‌الملل و مشاوره اصول و فنون مذاکرات و مکاتبات تجاری بین‌الملل مطرح است.

در حوزه توسعه فنی محصول نیز موضوع مشاوره توسعه فنی محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح شده است.

بهره‌مندی از ۲۵ جلسه مشاوره رایگان برای دانش‌بنیان‌ها

هر شرکت می‌تواند در یک سال از تعداد ۲۵ جلسه مشاوره (بصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبه‌ای) و تا سقف ۵۰ میلیون ریال استفاده کند. همچنین سقف استفاده از خدمات در هر یک از سرفصل‌های ذکر شده، حداکثر برابر با ۱۰ جلسه تا سقف ۲۰ میلیون ریال در هر سال است.

برای استفاده از هر یک از سرفصل‌های هیأت حل اختلاف نیز هر شرکت می‌تواند در سال ۲ مرتبه تا سقف ۲۰ میلیون ریال درخواست خدمت کند.

 

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد