استخراج کنندگان رمز ارز توجه کنند

به گزارش فناوری فرهنگی، مصطفی رجبی مشهدی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه سال جاری از درگاه اینترنتی ثبت مکاتبات اداری به شرکت توانیر ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این فراخوان منتشر شده و صنعت برق از هرگونه همکاری در این زمینه استقبال می کند، تصریح کرد: براساس این طرح، در ازای سرمایه گذاری صورت پذیرفته، معادل انرژی الکتریکی صرفه جویی شده در طول عمر طرح (حداکثر به مدت ۱۰ سال) گواهی صرفه جویی قابل انتقال به غیر و همچنین قابل معامله در بورس انرژی به سرمایه گذار ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: گواهی صرفه جویی، قابل تخصیص به تمامی کاربری های رایج از جمله استخراج رمزارزهاست که در صورت استفاده، باعث کاهش چشمگیر هزینه های استخراج و افزایش سودآوری برای فعالین حوزه استخراج رمزارزها خواهد بود.

طبق اعلام توانیر، جزییات کامل این طرح در پایگاه اینترنتی شرکت توانیر به آدرس ‏https://www.tavanir.org.ir/planning/financing/behinesazi منتشر شده و قابل دسترسی برای عموم مردم است.

وزارت نیرو چندی پیش دستورالعملی را منتشر کرد که براساس آن، با هدف ایجاد شفافیت و فراهم کردن فرصت های برابر برای متقاضیان سرمایه گذاری در طرح های بهینه سازی انرژی الکتریکی و همچنین اولویت بخشی به فرصت های برتر بهینه سازی، شرکت توانیر موظف شده است که علاوه بر اطلاع رسانی، تمهیدات لازم و بسترسازی مناسب برای اجرایی شدن طرح های بهینه سازی را انجام دهد.

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد