استفاده بیشتر افراد از اینترنت در هنگام سفر

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ترکیش نیوز، شما به هر مکانی که علاقه دارید می‌توانید سفر کنید، در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید و به راحتی مسیر خود را بدون نیاز به راهنمایی دیگران بیابید.

هر چند تمامی این موارد موجب راحتی گردشگران شده است، با این حال وابستگی به اینترنت سبب شده تا مسافران در کشورهای غریبه، با ناتوانی در برقراری ارتباط اینترنتی، احساس ناامنی کنند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته توسط آزمایشگاه کاسپرسکی روسیه (Kaspersky) مشخص شد از هر پنج نفر، فرد یک نفر پس از، از دست دادن ارتباطات اینترنتی خود در سفر دچار مشکل شده است؛ یکی از این مشکلات، مسمومیت غذایی بود!

یکی از شرکت‌کنندگان گفت: به دلیل قطع شدن ارتباط اینترنتی خود با دیگران در کویر گم شدم.

حدود 85 درصد از شرکت‌کنندگان اظهار کردند: اگر اینترنت آنها در مکان‌هایی که با آن آشنا نبودند قطع می‌شد، احساس ناامنی می‌کردند و 38 درصد این افراد گفتند: یکی از موارد نگرانی از نداشتن اتصال به اینترنت طی سفر، امنیت است.

دیمیتری آلشکین، یکی از محققان این تحقیق، اظهار کرد: استفاده از اینترنت همیشه بد نیست و مسافران با کمک اینترنت به راحتی می‌توانند در کشورهای دیگر هتل، رستوران و مسیر مورد نظر خود را بیابند، اما باید از عدم دسترسی به اینترنت طی سفر نیز آگاه باشند و اگر به اینترنت وابسته هستند پیش از ترک کشور خود اقدامات احتیاطی لازم را اتخاذ کنند.

منبع: ایسنا

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد