استقبال از فیلم راسل کرو در بریتانیا/ گیشه سینماها جان می‌گیرد؟

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از ورایتی، «قاطی کرده» با فروش بیش از ۱۷۵ هزار پوند (۲۲۹ هزار دلار) در طول آخر هفته، فیلم اول گیشه‌های بریتانیا و ایرلند شد.

این فیلم در ۲۴۳ سالن سینما به نمایش درآمد و در عین بازگشت محتاطانه تماشاگران به سالن‌های سینما، توانست موج متوسطی از اشتیاق را ایجاد کند.

توزیع‌کننده فیلم در این باره گفت: همه یاد می‌گیریم چطور با کووید ۱۹ کنار بیاییم، ضمن اینکه در چند ماه اخیر نشان دادیم چقدر به سینما و هنر و آینده آن توجه داریم و همه نگرانی‌ها را با مخاطبان به اشتراک گذاشتیم.

سینماهای بریتانیا ابتدا کارشان را با تریلر «آب سیاه» و کمدی «مادر صحنه‌ای» شروع کردند. در هفته‌های آینده قرار است فیلم «بینوایان» لاج لی از فرانسه نیز اکران شود.

«به جلو» دیزنی فیلم دیگر سینماهای بریتانیاست که با کاهش ۴ درصدی، فروشی ۷۷ هزار دلاری را از نمایش در ۲۳۹ پرده سینما کسب کرد. این فیلم از ۶ مارس (۱۵ اسفند) که اکران شد تاکنون ۵.۷ میلیون پوند (۷.۴ میلیون دلار) در بریتانیا فروش داشته است.

در مکان سوم گیشه‌های بریتانیا انیمیشن استرالیایی «۱۰۰ درصد گرگ» ایستاده که بیش از ۳۳ هزار پوند (۴۳ هزار دلار) از نمایش در ۱۴۶ سالن سینما فروش داشته است. اپیزود پنجم «جنگ ستارگان» نیز با اکران مجدد در ۱۵۷ سالن سینما فروشی ۳۱ هزار پوندی را ثبت کرده است.

در بریتانیا یک سوم از ۹۱۹ پرده موجود شروع به کار کرده‌اند و بخش دیگری از آنها یکم سپتامبر (۱۱ شهریور) کارشان را از سر می‌گیرند. سینماهای زنجیره‌ای اودئون نیز از چند هفته دیگر شروع به کار می‌کنند.

بخش دیگری از سینماها هم قرار است از ۸ آگوست (۱۸ مرداد) شروع به کار کنند. در هر حال تماشاگران هم موظفند با ماسک وارد سینما شوند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد