استقرار دانش بنیانها در ۲شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

به گزارش فناوری فرهنگی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای عضویت و استقرار شرکت‌های فعال در شعبه پردیس ابوریحان و فومن منتشر کرد.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقا و توسعه علم و فناوری در حوزه‌ علوم کشاورزی و صنایع وابسته، در نظر دارد نسبت به عضویت و استقرار شرکت‌های فناور و کارآفرین در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران) اقدام کند.

حوزه‌های فعالیت دانش بنیان ها برای حضور در شعبه پردیس ابوریحان (پاکدشت، بلوار امام رضا (ع)، پردیس ابوریحان دانشگاه تهران)  شامل «علوم زراعی و تولید بذر، به نژادی و زیست فناوری گیاهی»، «علوم دام، طیور و پرورش زنبور عسل»، «علوم باغبانی، گیاهان دارویی و فضای سبز»، «فناوری صنایع غذایی»، «مهندسی آب»، «حشره‌شناسی و گیاه‌پزشکی»، «مکانیک بیوسیستم و ماشین آلات کشاورزی» می شود.

همچنین دانش بنیان ها به منظور ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقا و توسعه علم و فناوری و کارآفرینی، می توانند نسبت به عضویت و استقرار شرکت‌های فناور و کارآفرین در پردیس فنی فومن (استان گیلان – شهرستان فومن – میدان پاسداران- خیابان شهید فرجود- کوی فرهنگیان- ساختمان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) اقدام کنند.

منبع: مهرکانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد