افزایش هزینه کاربران در استفاده از آموزش مجازی

به گزارش فناوری فرهنگی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در شبکه اجتماعی اینستاگرام سوالاتی را در قالب طرح نظرسنجی از کاربران این شبکه اجتماعی برای اطلاع‌یابی از وضعیت آموزش مجازی در کشور مطرح کرد.

وی وعده داد که در حال برنامه‌ریزی برای ارائه بسته‌های اینترنت رایگان در سال تحصیلی جدید برای معلمان و دانش آموزان است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای تحقق عدالت آموزشی و ارائه بسته‌های رایگان به معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی می‌کنیم، با انتشار سوالاتی در قالب نظرسنجی از کاربران خواست در تحقق این هدف، مشارکت کنند.

در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده است که آیا برای آموزش مجازی از اینترنت خانگی استفاده می‌کنند و یا اینترنت همراه؟ پاسخ ۵۱ درصد کاربران تا زمان انتشار این خبر، اینترنت موبایل و پاسخ ۴۹ درصد کاربران اینترنت خانگی بوده است.

در سوالی وزیر ارتباطات از کاربران پرسیده است که برای آموزش مجازی از سامانه «شاد» استفاده می‌کنند یا سایر پیام‌رسان‌ها و ابزارها؟ که ۲۷ درصد شرکت کنندگان گزینه «شاد» را انتخاب کردند و ۷۳ درصد اذعان کردند که از سایر ابزارها استفاده می‌کنند.

در مورد سوالی مبنی بر اینکه آیا هزینه شما با استفاده از آموزش مجازی افزایش یافته است؟ ۹۰ درصد کاربران پاسخ «بله» دادند.

در همین حال این سوال مطرح شد که در سال تحصیلی گذشته، موضوع هزینه شبکه یا کیفیت خدمات «شاد» برای کاربران چالش بزرگ‌تری محسوب شده است که در این خصوص ۵۹ درصد کاربران چالش هزینه و ۴۱ درصد چالش کیفیت این خدمت آموزشی را مطرح کردند.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد