امضای دو تفاهم همکاری در پاویون بین‌المللی بازار انیمیشن تهران ایران و روسیه سر یک میز

به گزارش فناوری فرهنگی، همه‌ی اولین‌‌ها شیرین و خاطره انگیز هستند. روز سوم جشنواره‌‌ی پویانمایی تهران در پاویون بین‌الملل میزبان اتفاقی خوب و رضایت‌بخش بود. امضای دو تفاهم همکاری بین شرکت اسکای فریم و دو شرکت از روسیه، کام حاضرین و دست‌اندرکاران جشنواره را شیرین کرد.

 

لوکسار، اولین امضا

 

آقای حسینی مدیر پاویون بین‌الملل در صحبت کوتاهی امضای اولین تفاهم‌نامه در بازار بین‌الملل تهران را به همه تبریک گفتند و به عنوان مجری افتخاری در مورد این برنامه صحبت کوتاهی کردند.

اولین تفاهم‌نامه‌ای که امضا شد، توسط آقای همدانی نماینده‌ی شرکت اسکای فریم و آقای یوگنی لنسکی از شرکت لوکسار روسیه بود. تفاهمی برای ساخت یک سریال انیمیشن ایرانی برای تلویزیون با نام برادران خرگوش. که متن این تفاهم‌نامه‌ها در مراسمی صمیمانه در محل پاویون بین‌الملل جشنواره به امضای نمایندگان شرکت‌ها رسید.

تفاهم نامه‌ی دوم بلافاصله با تشویق حاضرین در مقابل پاویون بین‌الملل وحضور تیم ایرانی و روس در سالن به امضای آقای همدانی  به عنوان نماینده‌ی شرکت اسکای فریم و آقای روبن گوزلیان نماینده‌ی شرکت ( …) برای تولید سریال انیمیشن تلویزیونی به نام ( ووف میو) رسید و عنوان دومین تفاهم‌نامه‌ی منعقد شده در بازار انیمیشن تهران را به خود اختصاص داد و طرفین بعد از تبادل تفاهم‌نامه‌ها عکسی به یادگار از این مراسم انداختند

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد