انتشار فراخوانی برای جذب شرکت‌های کارگزار در فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند

به گزارش فناوری فرهنگی، همزمان با راه‌اندازی فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اقدام به انتشار فراخوانی برای جذب دو شرکت کارگزار به منظور شناسایی شرکت‌های فعال در زمینه شهری کرده است.

به گزارش ایسنا، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز تهران هوشمند، در راستای ماموریت‌های خود و با هدف توسعه بازار فناوری شرکت‌های فعال در حوزه شهر هوشمند و تامین نیازهای فناورانه و نوآورانه حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، اقدام به راه‌اندازی “فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند” با مجوز شبکه فن‌بازار ملی ایران کرده است. در همین راستا این مرکز قصد دارد به منظور انجام فعالیت‌های اجرایی این مجموعه، دو شرکت کارگزاری (بروکر) برای فعالیت در قالب برنامه‌های فن‌بازار تخصصی شهر هوشمند جذب کند.

احصاء نیازهای فناورانه معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های شهرداری تهران، شناسایی شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با حوزه شهری، ارزیابی و احراز صلاحیت شرکت‌های شناسایی شده، تطبیق نیازها با محصولات و خدمات ارزیابی شده و عقد قرارداد با مجموعه‌های بهره‌بردار در شهرداری تهران، توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور، انتقال فناوری و جذب سرمایه‌گذار از جمله ماموریت‌های شرکت‌های کارگزار جذب شده برای فن‌بازار شهر هوشمند تعریف شده است.

متقاضیان باید دارای شخصیت حقوقی و زمینه فعالیت آنها خدمات فناوری، توسعه بازار و مدیریت کسب‌وکار و همچنین دارای سابقه فعالیت تخصصی در این حوزه باشند.

متقاضیان شرکت در این فراخوان باید قبل از تحویل اسناد به آدرس سایت https://www.tehran.ir/ مراجعه کرده و در بخش اطلا ع‌رسانی (سامانه تامین‌کنندگان و ارائه‎دهندگان خدمت) ثبت‌نام کنند.

منبع:ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد