انعقاد تفاهم نامه بین شرکتهای خارجی و داخلی در پاویون بین‌الملل جشنواره‌ی پویانمایی تهران با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

به گزارش فناوری فرهنگی، در بخش پاویون بین‌الملل جشنواره‌ی پویانمایی تهران، در روز چهارم حاضرین شاهد امضای تفاهم همکاری زیادی بین شرکت‌های خارجی و داخلی توسط نماینده‌های معرفی شده‌ی آن‌ها بودند که این اتفاق یکی از خوشایند‌ترین بخش بازار پویانمایی جشنواره در روز چهارشنبه بود.

 

یک تفاهم‌نامه، چهار مجموعه

اولین تفاهم همکاری در این روز توسط آقای کریستی جزدیک از کشور ایتالیا به نمایندگی از دو شرکت ایتالیایی با مشارکت سوره سینما ویک شرکت کره‌ای به نام اچ کالچر کره جنوبی توسط آقای مایکل کاظمی به امضا رسید که در آن برای ساخت یک سریال انیمیشن تلویزیونی توافق کردند.

 

همچنین در نشست بعدی تفاهم‌نامه‌ای برای تولید یک انیمیشن سریالی به نام برادران خرگوش بین شرکت روسیه‌ای لوکسار و شرکت فراسوی ابعاد توسط آقای محمدحسین صادقی امضا شد.

 

شرکت روسیه‌ای لوکسار که یکی از پرکارترین شرکت‌های حاضر در پاویون بین‌الملل جشنواره‌ی پویانمایی تهران بود، بار دیگر پشت میز امضای تفاهم‌نامه نشست. طرف ایرانی این تفاهم شرکت اشراق و نماینده‌ی آن آقای علی نوری اسکویی بود که پیرو این تفاهم‌نامه فروش یک فیلم انیمیشن که در ایران ساخت و تولید شده است به این شرکت روسی امضا شد.

در مجموع روز چهارم شش تفاهم‌نامه و امضای عدم افشای اطلاعات بین شرکت‌ها و موسسات ایرانی و خارجی به ثبت و امضا رسید که می‌توان آن را یک رکورد خوب در این جشنواره به حساب آورد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد