انیمیشن‌های آوریل 2019 و بازگشت ریک و مورتی

به گزارش فناوری فرهنگی، بنابر اعلام ایران زیرنویس، واضح است که این کار، تلاشی برای رساندن احساس حرکت است. همین موضوع پایه و اساس ساخت انیمیشن است. در واقع با نمایش تُند و پیوسته چندین تصویر، یک انیمیشن ساخته می‌شود. امروزه کمتر از روش سنتی برای ساخت انیمیشن استفاده می‌شود و بیشتر انیمیشن‌ها به صورت رایانه‌ای ساخته می‌شوند. آثار انیمیشنی این روزها بسیار محبوب هستند. به همین خاطر، در این نوشته به معرفی چندین اثر مورد انتظار آینده پرداخته‌ایم.

ریک و مورتی (Rick and Morty)

ریک و مورتی یکی از برجسته‌ترین سریال‌های انیمیشنی چند سال اخیر است که یک سیتکام علمی تخیلی محسوب می‌شود. تاکنون ۳۱ قسمت از این سریال در سه فصل پخش شده است. خالقان سریال یعنی دان هارمن و جاستین رویلند تأیید کردند که ۷۰ قسمت دیگر از این سریال پرطرفدار ساخته خواهد شد. فصل چهارم این سریال قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ پخش شود. این سریال به قدری محبوب است که در لیست ۲۵۰ سریال برتر از نگاه سایت IMDb، جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. کاربران ایرانی به لیست ۲۵۰ فیلم یا سریال برتر سایت IMDb بسیار زیاد توجه می‌کنند و طبیعتاً این سریال هم بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است این سریال تا به حال دوبله نشده و مخاطبان با استفاده از زیرنویس فارسی سریال را تماشا می‌کنند.

این افراد برای دانلود زیرنویس فارسی سریال Rick and Morty از سایت‌های مرجع دانلود زیرنویس فارسی استفاده می‌کنند. داستان سریال روی ماجراجویی‌های یک دانشمند دیوانه به نام ریک سانچز و خانواده اسمیت تمرکز دارد. خانواده اسمیت شامل دختر ریک (بث)، داماد ریک (جری) و دو نوه ریک (سامر و مورتی) می‌باشد. بر اساس صحبت‌های خالق سریال، این خانواده در خارج از سیاتل و در ایالت واشینگتن زندگی می‌کنند؛ اما ماجراجویی‌های آن‌ها به این مکان محدود نمی‌شود. ماجراجویی آن‌ها در میان واقعیت‌های بی‌شماری اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های سریال با استفاده از ماشین پرنده ریک و همچنین یک دروازه انتقال، به سیاره‌ها و ابعاد دیگر کیهان سفر می‌کنند. بیشتر این ماجراجویی‌ها به ریک و مورتی خلاصه می‌شوند. ریک و مورتی به هر کجا سفر کنند، باعث ایجاد هرج‌ومرج در آنجا می‌شوند. دیدن این سریال انیمیشنی به همگان پیشنهاد می‌شود.

لینک گمشده (Missing Link 2019)

لینک گمشده یکی از انیمیشن‌های استاپ موشن پیش رو است که قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود. کریس باتلر که کارگردانی انیمیشن پارانورمن ۲۰۱۲” را در پرونده کاری خود دارد، کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن را بر عهده داشته است. باتلر همچنین نویسنده انیمیشن‌های پارانورمن «و» کوبو و دو تار بوده است. انیمیشن‌های قبلی کریس باتلر بسیار مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود که انیمیشن لینک گمشده هم مانند انیمیشن‌های قبلی مورد استقبال گسترده قرار بگیرد. احتمال انتشار دوبله فارسی برای این انیمیشن زیاد است اما اگر نمی‌توانید تا آن زمان صبر کنید، می‌توانید فیلم را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

دانلود زیرنویس این روزها کار بسیار آسانی است و دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Missing Link 2019 هم از این قاعده مستثنی نیست. انیمیشن لینک گمشده توسط استودیو انیمیشن‌سازی شرکت لایکا ساخته‌شده و قرار است توسط یونایتد آرتیستش (United Artists) توزیع شود. داستان فیلم روی محققی به نام سر لیونل فورد تمرکز دارد که در مورد هیولاها و موجودات باستانی تحقیق می‌کند. او خود را به عنوان بزرگ‌ترین محققی قلمداد می‌کند که در مورد هیولاها و موجودات افسانه‌ای تحقیق می‌کند؛ اما به غیر از خودش، هیچ شخص دیگری این حرف را تصدیق نمی‌کند. او که نیاز به یک تاییدیه از طرف هم نوعانش دارد، تصمیم می‌گیرد که خود را به آن‌ها ثابت کند. به همین منظور، او راهی یک ماجراجویی بزرگ می‌شود تا تنها انسان بازمانده از تبار انسان‌های نخستین را پیدا کند. هیو جکمن، زویی سالدانا، تیموتی اولیفانت، اما تامپسون و زک گالیفیناکیس از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند.

بتمن: هاش (Batman: Hush 2019)

بتمن: هاش یکی از برترین کتاب‌های کامیک بتمن است که در دسامبر ۲۰۰۲ منتشرشده است. در ژوئیه سال ۲۰۱۸ و در طول مراسم کامیک کان سن دیگو اعلام شد که قرار است یک انیمیشن بلند بر اساس این کتاب مصور ساخته شود. در طول این مراسم، مشخص شد که شخصیت‌هایی مانند جوکر، رأس الغول، پویزن آیوی و صدا البته شخصیت هاش» در انیمیشن حضور دارند. هاش که نام اصلی او دکتر توماس الیوت است، یکی از شخصیت‌های ابرشرور دنیای دی سی است که توسط ژوزف لوب و جیم لی خلق‌شده است. او یک جراح ماهر است و در کودکی دوست بروس وین یا همان بتمن بوده است. او همچنین در جراحی پلاستیک بسیار مهارت دارد و به خوبی می‌تواند به ذهن افراد نفوذ کند. هاش از هویت بتمن با خبر است و تصمیم می‌گیرد که با خلق شخصیتی به نام هاش بتمن را نابود کند. دکتر الیوت از مهارت خود در جراحی پلاستیک برای تغییر چهره استفاده می‌کند و حتی چهره خود را به بروس وین تغییر می‌دهد. تمام این‌ها در حالی است که هاش دارای مهارت‌های رزمی و تیراندازی بسیار بالایی است و حتی می‌تواند با بتمن وارد رقابت شود. این انیمیشن در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۱۹ به صورت DVD در ایالات‌متحده عرضه می‌شود و در چند روز بعد، در ایران هم قابل دانلود خواهد بود. برای  دانلود فیلم Batman: Hush 2019 می‌توانید از سایت دانلود فیلم ایران زیرنویس بهره ببرید.

منبع: ایسنا

 

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد