انیمیشن گی‌یرمو دل تورو بازی رایانه‌ای می‌شود/ اعلام زمان انتشار

به گزارش فناوری فرهنگی،بازی رایانه‌ای که با الهام از مجموعه انیمیشن «ترول هانترز» گی‌یرمو دل‌تورو ساخته شده پاییز ۲۰۲۰ منتشر می‌شود.به نقل از ورایتی، یک بازی جدید بر پایه فرنچایز سینمایی «ترول هانترز» محصول نت‌فلیکس به زودی و در پاییز ۲۰۲۰ روی پلتفرم‌های کنسول و پی‌سی منتشر می‌شود.بازی «ترول هانترز» اکشن ماجراجویی بر پایه مجموعه انیمیشن‌های فانتزی «ترول هانترز: داستان‌های آرکیدیا» ساخته گی‌یرمو دل‌تورو ساخته شده است. بازیگران سریال اصلی یعنی امیل هرش، چارلی سکستون، لکسی مدرانو و دیوید بردلی همچنین مسئولیت صداپیشگی شخصیت‌های خود را در بازی بر عهده دارند.

بازی «ترول هانترز» قرار است روز بیست‌وپنجم سپتامبر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پی‌سی منتشر شود. این بازی توسط شرکت وی‌فوروارد درست شده و توسط شرکت آوت‌رایت گیمز در همکاری با یونیورسال گیمز و دیجیتال پلتفرمز و باندای نامکو انترتینمنت منتشر می‌شود.

سه‌گانه «داستان‌های آرکیدیا» شامل «ترول هانترز»، «۳ بلو» و «جادوگر» که در راه است، اواخر امسال از نت‌فلیکس پخش می شوند. این سه‌گانه حول محور شهر ظاهراً معمولی آرکیدیا اوکس می‌گردد که درست در مرکز خطوط جادویی و مرموزی قرار دارد که باعث می‌شود این شهر تبدیل به محل نبردهایی میان مخلوقات دگردنیایی از جمله ترول‌ها، آدم فضایی‌ها و جادوگرها بشود.

بازی جدید داستانی اوریجینال خواهد داشت که در دنیای ترول هانترز و بین دنیاهای شناخته‌شده سه‌گانه انیمیشن به وقوع می‌پیوندد. بازیکنان باید به شخصیت جیم لیک جونیور کمک کنند جلوی آخرالزمان را بگیرد. این بازی همچنین شامل دنیاها و شخصیت‌هایی بر پایه سریال نت‌فلیکس می‌شود.

جیم مولینتس رییس تهیه یونیورسال گیمز و دیجیتال پلتفمرز در بیانیه‌ای گفت: این بازی داستان شجاعانه و خلاقانه انیمیشنی را که سال‌ها هواداران را سرگرم کرده می‌گیرد و آن را گسترش می‌دهد که باعث می‌شود دنیای ظریف آرکیدیا اوکس به شیوه‌های جدید سرگرم‌کننده و سورپرایزکننده‌ای زنده شود.

بازی شامل محتوای کاملاً جدیدی می‌شود که برای آن خلق شده و ستاره‌های سریال نت‌فلیکس نقش خود را بازی می‌کنند. به این ترتیب امیل هرش در نقش جیم لیک جونیور، دیوید بردلی در نقش مرلین، چارلی سکستون در نقش توبی و مدرانو در نقش کلر صداپیشگی می کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد