اولویت‌های صنف انیمیشن برای سال ۹۹/ از تجاری‌سازی تا مسائل حقوقی

به گزارش فناوری فرهنگی، امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن با اشاره به اینکه انتخابات این صنف نزدیک به ۲ ماه پیش برگزار شده است، گفت: با برگزاری انتخابات، هیات مدیره جدید متشکل از من، معین صمدی نایب رییس، فرخ یکدانه دبیر، هدا اثنی عشری خزانه‌دار، مسعود حاجی بابایی عضو هیات مدیره و امید خوش نظر بازرس معرفی شدند.

وی بیان کرد: از زمان آغاز فعالیت هیات مدیره جدید موارد بسیاری مورد توجه قرار گرفته که یکی از مهمترین این فعالیت‌ها دریافت شناسه ملی و ثبت صنف در وزارت کار بوده است.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن ادامه داد: فعالیت بعدی هیات مدیره، پیگیری برگزاری و ایجاد ۲ رویداد انیمیشن بود که به دلیل شرایط موجود بلاتکلیف مانده است، یکی از این رویدادها تجاری‌سازی انیمیشن بود که متاسفانه به خاطر شرایط موجود، به جایی نرسید، در واقع این رویداد با همکاری یکی از شتابدهنده‌های فعال در حوزه انیمیشن شکل گرفت و قرار بود ۱۴ اسفندماه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا کنسل و به سال بعد موکول شد.

وی تاکید کرد: بحث دیگری که در هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفته است، به سرانجام رساندن فعالیت کارگروه‌های هر کدام از بخش‌های صنف انیمیشن است که یکی از مهمترین این کارگروه‌ها، تعیین تعرفه و مسائل حقوقی فعالان در این عرصه است که امیدواریم این برنامه نیز ابتدای سال آینده دنبال شود.

این هنرمند توضیح داد: در حال حاضر جلسات هیات مدیره صنف به دلیل شرایط فعلی، به سختی برگزار می‌شود، هرچند سعی کردیم که جلسات هیات مدیره به صورت آنلاین برگزار کنیم اما امیدواریم این طرح‌ها به صورت جدی‌تر در سال آینده دنبال شود.

سحرخیز در پایان گفت: اینها مسائلی است که در حال حاضر در صنف مطرح شده و قرار است که دنبال شود تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

منبع:مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد