اولین رویداد انتقال تجربه‌ بازی‌سازی برگزار می‌شد

به گزارش فناوری فرهنگی، بنا بر اعلام اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای، فرزانه شریفی – سرپرست انستیتو بازی‌سازی – در این باره گفت: این رویداد با هدف انتقال تجربه شرکت آواگیمز برگزار و این شرکت با معرفی یک تیم، تجربه ساخت یک بازی را در قالب پنل ارائه خواهد کرد.

وی افزود: عوامل ساخت بازی، متشکل از تیم فنی، طراحی و هنری بوده که به ترتیب، شامل طراح بازی و طراحی هنری، طراح بازی و مدیر محصول، برنامه‌نویس و طراحی UI و طراح هنری، هرکدام تجربه بازی‌سازی را در اختیار اعضای شرکت کننده در این رویداد قرار می دهند.

سرپرست انستیتو بازی‌سازی بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌ای خاطر نشان کرد: مهم‌ترین جنبه این بازی صادرات آن در استورهای دیجیتال است، به‌طوری‌که این بازی در بیش از 4 هزار فیچر لیست اپ ­استور و 159 فیچرلیست گوگل­‌پلی، برتر شناخته شده است.

شریفی اضافه کرد: بازی آن­سوی باران جزو 5 بازی برتر هفته در اپ ­استور و همچنین رتبه اول بازی­‌های پازلی در اپ ­استور انگلستان و رتبه­ سوم در اپ ­استور آمریکا بوده که با توجه به تنش­‌های سیاسی و اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، این آمار حائز اهمیت است.

وی در این‌باره افزود: این رویداد که به‌ صورت رایگان برگزار می شود، مورد استقبال 120 شرکت‌کننده متشکل از شرکت‌­های بازی‌سازی، بازی‌سازان مستقل، علاقه‌مندان به حوزه بازی­‌های رایانه‌ای و دانشجویان قرار گرفته و ظرفیت ثبت نام به اتمام رسیده است.

رویداد مذکور روز چهارشنبه 13 شهریور ماه از ساعت 18 الی 20 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد