اولین «گذر نوآوری» در تهران برگزار می شود

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، همزمان با برگزاری سومین رویداد تهران هوشمند، برای نخستین بار «گذر نوآوری» در تهران برگزار می‌شود.

از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه استارت‌آپ‌های خدمت‌رسان در حوزه شهری، فضایی در میدان هفت تیر را به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت تا به جمع مردم بیایند و تازه‌ترین سرویس‌های برخط و هوشمند خود را به شهروندان معرفی می‌کنند.

در این رویداد مسئولان شهری نیــز بـر اسـاس نیـازهای حوزه مدیریتی خود بـا استارت‌آپها مذاکـره کرده و در صـورت توافــق بــا یکدیگر همکاری تجاری خواهند داشت.

به همین منظور استارت‌آپ‌های علاقمند به حضور در گذر نوآوری، می‌توانند تا ۹ آذر ماه با مراجعه به سایت تهران هوشمند در بخش گذر نوآوری، آمادگی خود را اعلام کنند.

گروه‌های استارت‌آپی در این رویداد پذیرفته می‌شوند که محصــول یــا خدمــات آنها مرتبط با رفع معضلات، مشکلات و نیاز شهروندان باشد.

نتایج حضور استارت‌آپ‌ها در گذر نوآوری روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه اعلام خواهد شد و گروه‌های منتخب می‌توانند در بازه زمانی سه روزه از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ آذر ماه در پلازای میدان هفت تیر به صورت رایگان در فضاهای مشخص شده محصولات خود را معرفی کنند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد