ایران سال ۹۸ در ۲۰ نمایشگاه گردشگری خارجی شرکت می‌کند

به گزارش فناوری فرهنگی، به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه‌های خارج از کشور با حضور رؤسا و نمایندگان تشکل‌های گردشگری اعم از انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران، جامعه تخصصی تورگردانان، انجمن راهنمایان ایران، انجمن بوم گردی‌های ایران، جامعه هتلداران ایران و شرکت‌های تابعه سازمان میراث‌فرهنگی با هدف تصویب فهرست نمایشگاه‌های خارجی و چگونگی روند برگزاری نمایشگاه‌ها برگزار شد.

او افزود: سال گذشته پس از استعلام از تشکل‌های مختلف گردشگری برای تنظیم فهرست نمایشگاه‌های خارجی و تطبیق آن با فهرست کشورهای اولویت دار بازار هدف، ۲۰ نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت.

لاریجانی خاطر نشان کرد: در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه‌های خارج از کشور فهرست نهایی نمایشگاه‌های خارجی به تصویب رسید و مقرر شد صنعت گردشگری کشور به طور متمرکز و در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت کند.

به گفته مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری نقش استان‌ها، جوامع و تشکل‌ها، حضور فرهنگ، آداب و موسیقی ایران، ضرورت توجه به نمایشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بهره برداری از ظرفیت رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله مواردی بود که در راستای چگونگی برگزاری نمایشگاه‌های خارجی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

لاریجانی گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی سفر و گردشگری AITFآذربایجان، COTTMچین،ATM دبی، عراق، Kotfaکره جنوبی، CMT چین، پاکستان، OIPYKAروسیه، CITMچین، JATA ژاپن، TOP RESA فرانسه، عمان، هند، IITT هند، Fitur اسپانیا، EMITT ترکیه، TTG ایتالیا، ITB برلین، MITT روسیه و Gitf چین نمایشگاه‌هایی هستند که جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری در آنها حضور خواهد داشت.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد