با اسباب بازی های Jumo، بازی های موبایل را به دنیای واقعی بیاورید

به گزارش فناوری فرهنگی، به تازگی، کمپانی جدیدی به نام Jumo تاسیس شده و هدف ساخت اسباب بازی هایی را دارد که نقش شان در انجام بازی های موبایل بسیار موثر است. کیچی یانو، یکی از توسعه دهندگان Gitaroo Man به عنوان مدیرعامل شرکت برگزیده شده و کریس اساکی، از سازندگان سری Gears of War و کارمند پیشین مایکروسافت نیز در مرتبه بعدی قرار دارد. آکیو فویجی، میر پیشین شرکت نامکو نیز مدیریت استراتژیک شرکت را بر عهده دارد.

یانو می گوید شرکت های اسباب بازی سازی سنتی، گیمینگ را درک نمی کنند و حالا با Juno قصد دارد راه و روش درست را طی کند. آن ها می خواهند بازی ها را وارد زندگی ما کنند و شخصیت ها در دنیای ما زندگی کنند، نه پشت شیشه های موبایل و تبلت.

اسباب بازی های جونو که سری اول آن ها با نام Infinite Arms شناخته می شوند، روبات هایی پیشرفته هستند که بازوها و به طور کل بدنه ای قابل تعویض دارند. زمانی که روبات خود را مجهز می کنید، آماده ورود به نبرد علیه دیگری می شود.

در ویدیوی منتشر شده، تنوع چندانی دیده نمی شود اما یانو وعده داده که میزان شخصی سازی در ربات ها بسیار زیاد باشد. باید منتظر ماند و این اسباب بازی ها را در عمل دید.

منبع: دیجیاتو

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد