با امضاء تفاهم نامه ای؛ فعالیت‌های نوآورانه و فناوری‌های فرهنگی در کشور ارتقا می‌یابد

به گزارش فناوری فرهنگی، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر تفاهم نامه ای را به منظور ایجاد بستر رسانه‌ای مناسب جهت پرورش ایده های نو و محصولات نوآورانه در حوزه کسب و کارهای خلاق در کشور امضاء کردند .

با توجه به ظرفیت های ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر، تفاهم نامه همکاری امضا شد تا فعالیت های نوآورانه و فناوری های فرهنگی در کشور ارتقا یابد .

کمک به ارتقای فعالیت‌های نوآورانه و فناوریهای فرهنگی در کشور ، معرفی محصولات و شرکتهای خلاق در قالب حامی رسانه‌ای، در بستر آخرین خبر ،شناسایی و معرفی شرکتهای خلاق و محصولات آنها در کشور ،ایجاد زمینه مناسب جهت افزایش اعتماد عمومی به استفاده از صنایع خلاق در کشور و معرفی افراد و محصولات و شرکت‌های خلاق به جامعه از جمله محورهای مطرح شده در این تفاهم نامه است .

همچنین افزایش روحیه ارزش‌آفرینی در جامعه و ارتقای اقتصاد خلاق با معرفی مجموعه‌های موفق در کشور ، توسعه مخاطبان برنامه زیست بوم شرکتهای خلاق و اطلاع رسانی وسیع رویدادهای مرتبط با فناوری های فرهنگی و خلاق از دیگر مباحث تعریف شد در این تفاهم نامه است .

در این نشست که با حضور سید محمدحسین سجادی نیری (دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز)، سید علی علوی مدیر بنگاه رسانه ای سرمایه گذاری آخرین خبر، سید مصطفی مکارم مدیرعامل شتاب دهده فردوسی و سایر نمایندگان طرفین برگزار شد، دو مجموعه به ظرفیت فعالیت های خود در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی پرداختند و زمینه های امکان همکاری مشترک فی مابین در راستای توسعه و ترویج صنایع خلاق و فرهنگی، و حمایت از شرکت های خلاق در راستای برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را بررسی کردند .

منبع:ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد