با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نمایشگاه INOTEX2016 افتتاح شد

به گزارش فناوری فرهنگی،براساس این گزارش، 90 شرکت و موسسه دانش بنیان داخلی و 83 شرکت و موسسه خارجی از 14 کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و پاویون ملی کشورهای روسیه، یونان و بلاروس نیز به صورت متمرکز برپا خواهد شد.

در این رویداد، شرکت‌های ایرانی برتر در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری، آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نمایش می‌گذارند.

در INOTEX2016، دومین نشست بین‌المللی با موضوع «شبکه‌سازی نوآوری» نیز برنامه‌ریزی‌شده است تا بیش از 12 استاد و صاحب نظر خارجی در کنار متخصصان ایرانی در طی دو روز و در 10 پنل تخصصی موضوعات مرتبط را به بحث و تبادل‌نظر بگذارند.

همچنین نشست هایی با حضور کارآفرینان و متخصصین ایرانی، کارگاه آموزشی بین‌المللی با مشارکت مرکز علوم و فناوری جنبش عدم تعهد (NAM)، چند نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری با کشورهای مختلف و شش کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌های دیگر این رویداد بین‌المللی خواهد بود.

در این نمایشگاه، فناوری های پیشرفته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اتوماسیون تغییرات صنعتی و پزشکی، مواد، زیست فناوری، الکترونیک و ارتباطات، مکانیک و مکاترونیک، اپتیک، هوا فضا، انرژی های نو و تجدید پذیر، نفت، گاز و پتروشیمی، فناوری پزشکی و مهندسی پزشکی، سیستم های هوشمند، جو زمین، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع و تاسیسات زیربنایی ارایه می‌شود.

پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس 2016) به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی، 2 تا 5 خردادماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: سایت خبری

کانال

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد