بررسی چالش‌های هدایای فرهنگی ونوشت‌افزار ایرانی در پنجمین جشنواره

به گزارش فناوری فرهنگی، در سومین روز از پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ی کالاهای فرهنگی فرهنگستان هنر میزبان کارشناسان و متخصصانی است که در موضوعات «هدایای فرهنگی و لزوم توجه و پرداختن به آن در بازار کنونی» و «فرصت‌ها و چالش‌های طراحی و تولید نوشت افزار در ایران و ملاحظات فرهنگی» با مخاطبان صحبت می‌کنند.

بهزاد سلیمانی، عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا، مجید قادری، مدیر دپارتمان بازی و اسباب بازی صنایع آموزشی، کیانوش غریب پور، طراح و گرافیست کارشناسانی هستند که به ترتیب در حوزه «شیوه‌های ارائه مؤلفه‌های فرهنگی، دانش و باورهای بومی در قالب هدایا و کالاهای فرهنگی»، «هدایای فرهنگی، تفاوت و شباهت با صنایع دستی»، «برند سازی و هویت بصری در هدایا و کالاهای فرهنگی» سخن خواهند گفت. بر این اساس نشست «هدایای فرهنگی و لزوم توجه و پرداختن به آن در بازار کنونی» پنجشنبه ۲۶ دی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین نشست «فرصت‌ها و چالش‌های طراحی و تولید نوشت افزار در ایران و ملاحظات فرهنگی» ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز برگزار می‌شود. مجید اکبری، مدیر روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار و علیرضا گلدوزیان، تصویرگر قرار است در این برنامه در موضوعات «فرصت‌ها و چالش‌های تولید نوشت افزار در ایران»، «استاندارهای گرافیک و هویت بصری در نوشت افزار» به ایراد سخن بپردازند.

منبع: مهر

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد