برنامه مایکروسافت برای حضور در نمایشگاه E3

به گزارش فناوری فرهنگی،نمایشگاه E3 سال 2016 به‌زودی برگزار خواهد شد و توسعه‌دهندگان و ناشران در حال آماده‌شدن برای رونمایی از آخرین محصولات خود هستند. مایکروسافت نیز از این قاعده مستثنی نیست و اطلاعات بیشتری از نحوه حضور خود در نمایشگاه E3 امسال منتشر کرده است.

مایکروسافت Xbox Daily: LIVE @ E3 را در نمایشگاه امسال نیز برگزار می‌کند تا اخبار لحظه به لحظه درباره Xbox را پوشش دهد. این برنامه یک ساعته، توسط لری هرایب و جائمه بوید اداره می‌شود و آنها مهمانانی از صنعت بازی خواهند داشت. این برنامه یک ساعته، 14 ژوئن و در ایکس‌باکس وان، Xbox.com، کانال Twitch ایکس‌باکس و ایکس‌باکس 360 پخش می‌شود.

امسال مایکروسافت با Twitch همکاری کرده است تا پوشش کاملی از اخبار را برای طرفداران ایکس‌باکس مهیا کند. این پخش آنلاین به کاربران اجازه می‌دهد که آخرین رونمایی‌ها را ببیند، به پشت‌صحنه‌ها بروند و آخرین بازی‌های ایکس‌باکس را تماشا کنند. البته کسانی که در لس آنجلس هستند، باید بدانند که مایکروسافت امسال نیز 500 بلیط FanFest برای طرفداران تدارک دیده است. این بلیط‌ها از تاریخ 13 ژوئن تا 15 ژوئن اعتبار دارند و شامل اقلامی چون یک کوله‌پشتی مخصوص بازی، مجوز ورود به برنامه ایکس‌باکس 2016، شانس برای بازی اختصاری ایکس‌باکس و بسیاری اقلام دیگر است.

البته مایکروسافت، اطلاعات بیشتری به بیرون نداده است، اما احتمال می‌رود که نسخه آپدیت‌شده ایکس‌باکس وان را نیز رونمایی کند.

منبع: تی نیوز

کانال-1-300x74

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد