برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی کدامند؟

به گزارش فناوری فرهنگی، بنابر اعلام تحریر ۲۰، هر دانش‌آموز، دانشجو، کارمند، نقاش، معلم و استادی لوازم التحریر را ابزار کار خود می‌بیند که بدون آن امکان ادامه‌ی تحصیل، درس خواندن، نقاشی کشیدن و امکان آموزش میسر نخواهد بود.

هر دانشجو یا دانش‌آموزی، نیاز به مداد تحریر، مداد رنگی، دفتر، روان‌نویس، پاک‌کن، تراش و غیره دارد و همیشه به دنبال برندی می‌گردد که هم ازلحاظ کیفیتی و هم ازلحاظ قیمتی مناسب باشد.

پس بهتر است برندهای معتبر لوازم تحریر و نوشت‌افزار ایرانی را بشناسیم تا هنگام نیاز، بهترین برند را انتخاب کنیم.

برندهای ایرانی پیشرو در تولید نوشت‌افزار و لوازم تحریر

خوشبختانه کشور ایران، در زمینه تولید لوازم تحریر باکیفیت، در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی داشته است و نوشت‌افزارهای باکیفیت، کاربردی، ارزان و بادوام را روانه‌ی بازار کرده است.

فناوری‌های نوین ازجمله اینترنت، امکان مقایسه برندها، قیمت‌ها و خرید آسان را فراهم آورده است و باوجود فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، به‌راحتی می‌توان لوازم التحریر موردنظر را از طریق اینترنت در سریع‌ترین زمان خریداری کرد.

یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که امکان خرید اینترنتی لوازم تحریر، لوازم اداری و هنری و نوشت افزار ایرانی اسلامی با قیمت ارزان را میسر کرده است، فروشگاه تحریر ۲۰ (www.tahrir۲۰.com) است.

فروشگاه تحریر ۲۰، به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی لوازم التحریر، با داشتن نماد اعتماد دو ستاره، قیمت‌های ارزان، امکان خرید به‌صورت عمده و خرده و ارسال سریع و ارزان، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

در ادامه تعدادی از برندهای معتبر لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی که در این فروشگاه اینترنتی نیز موجود بوده و طرفداران زیادی دارند را معرفی می‌کنیم:

آریا: استعدادتو شکوفا کن

اگر شما هم تاب حال برای خرید لوازم مهدکودک برای فرزند خردسال خود اقدام کرده باشید، حتماً با نام برند آریا آشنا هستید.

برند آریا با نام تجاری نقش تندیس آریا، پیشرو در صنعت لوازم‌التحریر و ملزومات و لوازم مورد نیاز مهدکودک بوده و اولین برند تولیدکننده خمیربازی و خمیر مجسمه‌سازی در ایران می‌باشد.

برند آریا از سال ۱۳۴۰ فعالیت خود را شروع کرده است و تا چند دهه اخیر، تنها به‌عنوان تولیدکننده خمیربازی و خمیر مجسمه‌سازی فعالیت داشته است؛ اما در حال حاضر، این برند باکیفیت و مرغوب ایرانی، انواع مداد رنگی، مداد، پاستل، گواش، رنگ انگشتی، رنگ گریم، آبرنگ، ظرف غذاخوری، لیوان آب‌خوری، قمقمه و انواع لوازم فکری را تولید می‌کند.

برند آریا، برندی کاربردی برای کودکان و دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و دبستان و مهدکودک‌هاست. اگرچه محصولات این برند، نسبت به نمونه‌های مشابه از قیمت بالاتری برخوردار است، اما کیفیت تمامی محصولات آن بالاست و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

کرونا: ارزان و باکیفیت

برند کرونا نیز مشابه با برند سی بی اس، در داخل ایران فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر، محصولاتی را که تکنولوژی تولید آن را در اختیار دارد روانه بازار کرده است.

اگر قصد خرید لوازم اداری و نوشت افزار مورد نیاز دفتر کار را دارید این برند می‌تواند اکثر احتیاجات شما را برطرف سازد.

کرونا به‌عنوان یک برند ایرانی ارزان و با کیفیت شناخته شده که محصولاتی نظیر ماژیک وایت برد، جوهر یدک ماژیک، خط کش، ست ابزار ترسیم، پرگار، خودکار رنگی، غلط‌گیر، تراش و پاک‌کن را تولید کرده و در سال‌های اخیر نیز کاغذ A۴ با نام این برند نیز در بازار به فروش می‌رسد.

رازی: همه راضی از چسب رازی

برند رازی، معتبرترین برند تولیدکننده انواع چسب‌هاست و چسب مایع، چسب همه‌کاره، چسب فوری، چسب نواری و چسب قطره‌ای از جمله تولیدات این برند است.

کیفیت برند رازی در کنار قیمت آن معقول بوده و می‌تواند خریدی با صرفه اقتصادی را برای شما به همراه داشته باشد.

برندهای لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ایرانی موجود را بشناسیم!

در ابتدای متن فروشگاه اینترنتی تحریر ۲۰ را معرفی کردیم و در این بخش به‌صورت تیتروار، به برندهای لوازم‌التحریر ایرانی موجود در این فروشگاه اشاره می‌کنیم:

خودکار: برند کیان، بیک.

خودکار کیان، خودکاری باکیفیت و ساخت ایران است که با بهره‌گیری از تکنولوژی، از نسل سوم جوهر خودکار از نوع OBG، خودکاری روان با نوشتار یکنواخت را تولید کرده است.

دفتر: آرمان، پایکو، پاسارگاد، شفیعی.

به منظور تقویت فرهنگ غنی ایرانی، دفتر مشق ایرانی اسلامی در سبد محصولات این فروشگاه قرار دارد.

نوشت‌افزار مدرسه (مداد، تراش، پاک‌کن، اتود، لاک غلط‌گیر و …): سی بی اس، پارسیکار، سبز، کرونا، ادمیرال (ام دی اف)، پارس.

مداد رنگی: آریا، لاک پشت ایرانی، ام دی اف، سبز، سی بی اس.

ماژیک: سفیر، کرونا.

ماژیک شارژی کرونا امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و می‌توان با تعویض یدک درون آن، مدت‌ها از آن استفاده مجدد کرد.

لوازم مهدکودک (خمیربازی، رنگ انگشتی، گواش، پاستل، رنگ گریم): آریا، سی بی اس.

در این زمینه آریا قدرتمندترین برند تولید این لوازم است و برند سی بی اس نیز برخی از لوازم مهدکودک نظیر خمیربازی، پاستل و گواش را تولید می‌کند.

لوازم اداری: کرونا، پاپکو، تاپکو، تحریرات، نوآوران، سهند، سنا پلاستیک.

منبع: ایسنا

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد